De vantro vil ikke forstå islam

Foto © Snaphanen.dk

Af Lars Hedegaard

Bystyret i Minneapolis har accepteret, at byens moskeer må udsende højlydte bønnekald fem gange om dagen. Hvad skal det gøre godt for? Hvis der skal bedes fem gange om dagen, kender de troende uden tvivl tidspunkterne.

Men der er en mening. ”Allah er større”, udråbes der fra moskeerne, og meningen er, at her hersker Allah. Det er ikke længere de vantros område, men de troendes. Bønnekaldet er altså en triumferende manifestation af, at området nu kontrolleres af profetens forkæmpere. Og det har de jo ret i.

Trods årtiers indsats af folk, der har sat sig ind i islam, nægter medier og politikere at forstå, og islamiseringen går sin planmæssige gang. Venstrefløjen og dens allierede blandt ”de borgerlige” glæder sig, indtil Allahs mænd en dag slæber dem væk.

Udviklingen i Minneapolis, hvor min Biden-tro del af familien bor, får mig til at mindes noget, som jeg skrev i 2016:

Allah er stor i Dearborn

Det eneste gode, man kunne anføre til fordel for islam, er, at når Allahs religion hersker overalt, må der i det mindste være fred. Måske en uhyggelig fred, men dog ro og fravær af blodsudgydelse. Når den sidste vantro er fordrevet eller ombragt, burde der ikke være flere at slås med. Menneskeheden kan så gå ind i en evig dvaletilstand.

Det var derfor med stor forventning, at jeg i marts 2016 drog til Dearborn, en forstad til Detroit. Engang var Dearborn en hovedbastion for den organiserede arbejderklasse, nærmere bestemt de titusinder af bilarbejdere, der var beskæftiget på Fords berømte River Rouge-fabrikker. Her stod nogle af den amerikanske arbejderbevægelses mest ikoniske slag i 1930’erne og 1940’erne, når titusinder af arbejdere i bogstaveligste forstand sloges med Fords organiserede bøllekorps. Nu er der ingen industriarbejdere tilbage i Dearborn. Området er blevet næsten 100 pct. muslimsk, og muslimer beskæftiger ikke i nævneværdig grad med industri.

Mig bekendt har ingen dansk journalist været i Dearborn. De opholder sig i Washington eller New York, hvor de let kan få fat på New York Times og Washington Post, således at de kan underholde danske tv-seere med Donald Trumps dumheder.

Få vantro vover sig ind, men jeg kendte en kristen kvinde, der driver et par missionsstationer midt inde i ghettoen. Hvordan det er lykkedes hende at overleve, må guderne vide. Hun viste mig rundt i to bygninger, hvor hun missionerer for Kristus. Og faktisk lykkes det en gang imellem at få en muslimsk pige til at kaste lænkerne af sig. Når det sker, må hun smugles ud af Dearborn. Ellers bliver hun ombragt af sin familie.

Ingen ved så nøje, hvor mange, der bor i Dearborn, eller hvordan de er kommet dertil. Fra 1920’erne var der en kerne af yemenitter, som Henry Ford havde anskaffet som billig arbejdskraft, men de seneste par årtier er det muslimske befolkningstal eksploderet. Der gættes på 50.000, men det kan være betydeligt flere. Kun et står fast: De er muslimer alle sammen. Jo, tilbage fra den amerikanske tid er der en italiensk restaurant.

Jeg var i Dearborn en hel dag og så ikke en eneste politibetjent. Men hvad skulle politiet også i zone, der er afstået til en anden retsorden? Som ikke længere er USA.

Den muhamedanske fred og fordragelighed har altså sænket sig over Dearborn, tænkte jeg, mens vi kørte gennem ghettoen. Her tror alle på det samme.

”Se derovre”, sagde min missionær. ”Her i den sydlige del af Dearborn bor yemenitterne. De må ikke være der, hvor de højerestående arabere hersker.”

Vi kørte lidt rundt i de omkringliggende landdistrikter, og ude på en pløjemark bemærkede jeg noget, der lignede en moske. Det kunne min guide bekræfte. Hvad skulle den her, hvor ingen boede?

”Det ser vi mange steder”, svarede hun. ”Meningen med disse moskeer er at markere, at det omkringliggende land nu tilhører Allah. Hele erobringsstrategien er nøje planlagt og finansieret af velbeslåede sheiker fra Golfen.”

I den europæiske debat har det ofte været anført, at integrationen fungerer langt bedre i USA, end vi har vænnet os til i Danmark, Sverige, Frankrig, Tyskland osv.

Det tror jeg ikke længere på. Det er det samme overalt.

Subscribe
Notify of
guest

6 Comments
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Allan G larsen
Allan G larsen
2 years ago

Jeg har under et ophold i Israel besøgt en arabisk landsby, hvor der fra næsten hver gadelygte fra højttalere lød jallamusik. Fra moskeerne lød bønnekald, og jeg priser mig lykkelig for at jeg ikke bor der.
Skal vi have vore byer fyldt med den slags?. Ja, hvis det står til regeringen, ja.
Lad os håbe at vi inden da har en ny regering, uden Lars Løkke. Det er op til vælgerne. Grænsekontrol, ja. Migration, nej.

Dan Christensen
Dan Christensen
2 years ago

Så hvornår bliver offentlig mundprutten over højttalere først tilladt, dernæst påbudt i Swedistan?
Derefter følger offentlige steningspladser og halshugningspladser; måske kan Stortorget i Stockholm genbruges?

Mette, Rosa og Pernille redder mændene og DK
Mette, Rosa og Pernille redder mændene og DK
2 years ago

Det ser ud til at fremtiden bliver temmelig sovjetisk
eller nordkoreansk. Og langt mere bloddryppende
og morderisk end historieløse vælgere forestiller
sig. De fleste tror jo stadig på evig velfærd og på
at der kommer en god løsning i morgen, som Helle
T-S altid sagde. Optimistiske vælgere føler sig
sikre på at politik-kvinderne, matriarkatet og lige-
stillingen vil frelse dem fra alt ondt.

Danmark, på vej i massegraven
Danmark, på vej i massegraven
2 years ago

Sådan er det også flere steder i Tyskland, b.la. i Köln og Duisburg. I danmark er det en realitet flere steder i 2024. Vi er lidt “bagud” men regering og folketing arbejder på sagen.

dunk
dunk
2 years ago

“Naar den sidste vantro er fordrevet…” saa er det kapitel faerdigt,saa gaar de loes paa hinanden,Islam kan ikke engang stave til fred, den kan ikke leve sammen med andre.

Ole Larsen
Ole Larsen
2 years ago

Nu rykker foråret op over, øh, Danmark. Jeg hader fumlere ligesom ham Peitersen, handyman på TV: Her står jeg med en, øh, mursten. Og. Jeg skal bruge et, øh søm, her.