Netanyahu’s lystmordere

“400 skudt ned i madkø i Khan Younis – mindst 80 dræbt”

Hvorfor sker dette med mellemrum, dog knap så dødeligt som forleden? Israel gider ikke engang påstå, at der var “terrorister” imellem. IDF skyder tilsyneladende sultende palæstinensere, fordi de kan. Man kalder nogle tusinde mennesker sammen til madduddeling, og åbner ild på dem fra droner, snigskytter og tanks (!) 400 skal være dræbt på samme måde siden maj i 13-15 lignende episoder.

Jeg diskuterede det med en ven, der sagde: “Det kan da ikke passe, at Israel opfører sig sådan, kan man stole på kilden?” Jo, det er samme historie i BBC, Deutsche Welle, Aljazeera – og endda i Berlingske og The Guardian. (Dette er blot en måde at sige “overalt” på.)

Det synes, at være det det ligner: lystmord. Der også også video af mordene, jeg har lagt en nederst.  Man kommer ikke en israelsk forklaring nærmere end:

Israels militær (IDF) siger til AFP, at det har affyret “varselsskud” mod “mistænkte”, der nærmede sig militæret i området.

Det er svært at verificere fra andet end øjenvidner og sundhedspersonale, da Israel selvsagt ikke tillader uafhængige journalister adgang til deres folkemord. SS officeren Jügen Stroop inviterede heller ikke verdenspressen på sightseeing i Warzawa-ghettoen under likvideringen. Siden april 2024 har det omvendt ikke været muligt for israelere at se Al Jazeera, “da det er en megafon for Hamas.”

Dette sker samtidigt med, at man på nettet nu oplever at Israel reklamerer voldsomt med, at de efter tre måneder madblokade igen uddeler mad via deres egen organisation GHF, og alle ser så glade ud på filmen. Men de mister livet for at hente en pose mel til deres børn.

Gaza ser på nogle måder værre ud, end nedkæmpelsen af opstanden i Warzawa ghettoen, og elementer i IDF ligner SS på en prik, og lur mig om ikke det er derfor, næsten 100.000 reservister har nægtet at lade sig indkalde. De vil ikke perverteres af de ting, IDF tvinges til at udføre for tiden.

Det seneste døgn har jeg naturligvis studeret den militære udvikling i Netanyahus krig, der nu også ser ud til at blive Trumps krig – og hans livs fejltagelse. Jeg hører hellere på militærfolk med politisk tæft, end på uvidende, propaganderende politikere i en situation som denne. Det ser ud til, at Trump føler sig langt mere forpligtet af stenrige jøder som familien Adelson, end af millionvis af MAGA stemmer.

Hvad er planen?

Det bliver meget – alt for – spændende at se, om et USA, hvor langt de fleste troede de skulle have fred, om deres unge er interesserede i at gå i krig for Donald Trump og Netanyahu. Og hvad er planen?

Israel – især Tel Aviv og Haifa – har fået læsterlige, trilliondyre tæsk af iranske missiler, så mange at de ikke tillader det filmet, og deres egen antiluftskytsammunition er anslået til kun at vare en uge endnu.

Iran er forberedt på den lange krig, og landet er på størrelse med Europa, så de har masser af territorium at falde tilbage på. Det er en naturlig fæstning afskærmet fra den Persiske Golf af bjerge som Rocky Mountains, og mod nord er eneste adgang via Tyrkiet-Armenien og Det Kaspiske Hav.

Israel skal vinde en hurtig sejr, hvad det så er, ellers er de i japanernes situation efter at have bombet Pearl Harbor, og hvad skulle konstituere en sådan? Mullaherne hejser ikke det hvide flag, som Trump tilsyneladende tror. Man ser, af hans udtalelser den seneste uge, at virkeligheden har overhalet grænsen for hans kompetencer. De er ikke bare pinlige, de afspejler også, at han er lige så meget en marionet som Joe Biden var, selv uden at være dement. Det er sikkert grunden til, at han virker helt usædvanligt presset og irritabel for tiden.

Et israelsk selvmord?

I mellemtiden lander kinesiske, russiske og pakistanske cargo 747’er i Teheran med en last ombord, man har lov at gætte er militær. Pakistan har i al fald tidligere lovet Tyrkiet en, hvis de skulle behøve det. Scott Ritter går allerede så vidt, som til at kalde dette “et muligt israelsk selvmord.”Der er to mulige selvmord for tiden: Det militære, og det mord på Israels anseelse, som Netanyahu foretager.

“Griber Israel til atomvåben, bliver staten udslettet,” mener Ritter, for da vil en stat i området på magisk vis pludselig producere nogle atommisiler. Enten må Netanyahu bede om fred, eller også må han håbe på, at USA kan gøre…..et eller andet.

Hvad kan USA gøre, når de nu griber ind i morgen, som Seymour Hersh spår de gør? De kan bombe Iran sønder og sammen, men ingen har nogensinde vundet en krig fra luften. Hvis mullaherne ikke makker ret, er der ikke meget, USA kan gøre.

De kan ikke overføre de nødvendige 900.000 soldater til Bahrain, de kan ikke landsætte dem uden at blive angrebet af iranske missiler, og selv om de kunne, ville de ikke kunne holde dem med forsyninger i et langvarigt, iransk felttog.

De kan ikke risikere et milliarddyrt hangarskib med en besætning på 5.500 mand nærmere end 1800 km fra Iran. Iran er desuden en naturlig fæstning lidt mindre end Europa, så boots on the ground forbyder sig selv. Og endelig: Hvilke unge amerikanere ville ofre deres liv for en Trump, der bryder alle løfter til Maga vælgere, eller en Netanyahu, hvis bedrifter mange af dem udmærket kender til?

Så hvad er planen?

Kender man Trump ret, er der ingen andet end at forsøge at bombe de underjordiske facilliteter, men det er uvist om selv atombomber kan nå helt derned.

USA kan lave Iran om til en kaotisk ruinhob, som de plejer, og det ville sikkert også være nok for Netanyahu. Det vil så være den syvende, uvenlige nabo han får elimineret, og  vejen til Smotich og Ben- Gvir’s  Storisrael ligger åben.

Altså: Endnu en lagvarig krig, ingen kan vinde, endnu en gang uden en ærlig begrundelse, og uden noget andet resultat end masser af død og ødelæggelse, og milliarder af dollars forbrugt. Til ingen verdens nytte, andet end banker og pengedrenges. CIA analytikeren Larry Johnson mener, at den i virkeligheden handler om et amerikansk angreb på den truende BRIKS sammenslutning. Man kan finde mange dulgte motiver, men som sædvanlig: Den grund vi, pøblen, får stukket ud, er ren løgn.

Kun med enkelte ubekendte: Rusland, Kina, Tyrkiet og Egyptens reaktioner. En ting er sikker: Verden udenfor Vestens andedam, holder ikke med Israel, og det bliver mindre for hver uge, der går.

Dan Caldwell blev fyret fra Pentagon for at modsætte sig et Iran-engagement

Endnu en interessant militær kilde. “USA’s økonomiske og sikkerhedspolitiske interesserer befinder sig ikke i Mellemøsten, men i landene der grænser op til det Sydkinesiske Hav. Iran og Israel er lige så ubetydelige for USA, som Ukraine. I virkeligheden er der kun en fordel ved at amerikansk angreb på Iran, og det er, at der ikke vil være penge eller resourcer til Ukrainekrigen.”

Chapters:

0:00 Introduction
1:10 What Would Happen if the US Went to War With Iran?
9:13 The Real Reason the US Invaded Iraq
15:38 The Military Power of Iran
22:25 The Global Coalition Iran Has Formed Because of the US
26:37 Is This Evil or Stupidity?
31:10 How Trump Exposed Regime Change Wars
41:37 Caldwell’s Experience in the Marine Corps
50:31 The Impact of the Iraq War on Veterans
1:00:59 How Caldwell Helped Pete Hegseth Become Secretary of Defense
1:08:21 The Real Reason Caldwell was Fired
1:11:30 Was Caldwell the Source of the Leaks?
1:22:09 How Caldwell Was Escorted Out
1:23:41 Who Are the Real Culprits of the Pentagon Leaks?
1:28:58 Caldwell’s Reaction to His Ousting

Der er flere videoes her.

Subscribe
Notify of
guest

63 Comments
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
roland salomonsson
roland salomonsson
5 months ago

Apropå! Märkligt “folkmord” pågår i Ghazaområdet. Enligt HAMAS statistik så ÖKADE befolkningen i Ghaza med ca 50000. Avslöjade!

En venligt ment opfordring
En venligt ment opfordring
5 months ago

Der forekommer nu hård kritik i kommentarer hos Hodja af Snaphanens nye linje med barske beskyldninger mod Nethanyahu og Israel. Overskriften der anklager IDF for at være lystmordere, og påstandene om at Hamass og Al Jazeera kan være troværdige, kaldes rablende. Ihvertfald er de langt ude. Noget tyder på at SR bør få sig en god lang nattesøvn for at komme til hægterne, inden Snaphanen mister en masse good-will og respekt. Snaphanen har været et fyrtårn i mange år, og bliver forhåbentlig ved med at være det. Men det skader Snaphanens omdømme med disse anklager og beskyldninger som der ikke… Read more »

Anders
Anders
5 months ago

Kaffestellene klirrer hos Hodjas sympatiserende skabsjøder. Herre Jemini. Hvor er mit lommetørklæde. Man kan også argumentere for at Netanyahu skader Israels omdømme. At jøder kan skade det jødiske omdømme. Netanyahu medvirkede til drabene på godt og vel 1200 jøder, da han åbnede Israels porte i ly af natten, d. 7 oktober. Nu myrder jøderne så løs på palæstinenserne og har vel rundt regnet dræbt 50.000 af dem til gengæld. Indtil videre. Og nu er turen kommet til Iran. Bibi ekspanderer myrderierne med United States of Israel i ryggen. The Zion Don er kommet til undsætning. Lad os se hvordan det… Read more »

Jacques
Jacques
5 months ago

(((Salomonsson)))…

Limewood
Limewood
5 months ago

Man skal lægge mærke hvor oplysningerne om angiveligt blodige begivenheder kommer fra. Hvis man læser de fire medier blog-posten henviser til viser det sig at kilderne til de fleste oplysninger stammer fra organisationer, der i bund og grund er en del af terrorgruppen Hamas institutioner. Det vil sige at de omtrent må formodes at have en troværdighed, der ligger på linje med Joseph Goebbels propaganda-ministerium – når nu denne post selv nævner Brigadeführer Jürgen Stroop. Det er ikke sandt, at Israel ikke lader journalister ind i kampzonen – Israel har præcis de samme regler for journalister som andre hære i… Read more »

Limewood
Limewood
5 months ago
Reply to  steen

Jeg lægger mærke til at dine kilder stammer fra de medier, der beklager sig over ikke at have “unrestricted access” til alt. Altså skulle journalister kunne rende rundt på slagmarken og udgøre mål for en terrorgruppe, som Hamas – som efterfølgende ville anklage Israel for evt. skader. Eller journalister ville beskylde IDF for ikke at have levet op til Geneve-konventionen i tilfælde af at journalister ville bringe sige sig selv og de israelske beskyttende soldater i fare. Al Jazeera er et medie, der er pro-Hamas og pro-Islam. Den afdøde Yussuf Quradawi havde sit eget ugentlige islam-show på stationen. Adskillige “journalister”… Read more »

Atombomber er ikke til at spøge med
Atombomber er ikke til at spøge med
5 months ago
Reply to  steen

Ifølge den tidligere amerikanske præsident Clinton, blev krigen mod Serbien vundet fra luften. Man bombede Serbien til fordel for Bosnien. Man behøvede ikke sætte hærstyrker ind. Hvad Iran angår er det jo rigtigt at landet er så stort at det er et vovestykke at angribe det. Men indtil der er styr på mullaerne og deres atomprogram vil Israel vel være i fare for at blive udslettet. Hamass og BBC, DR og TV2 etc. er langt fra at være neutrale og troværdige kilder. Kan det ikke have været Hamass der skød på folk? Hvorfor kan islamisterne ikke undvære 0,2-0.3% af deres… Read more »

Limewood
Limewood
5 months ago
Reply to  steen

Jeg er egentlig ret ligeglad med, hvad “mange journalister og kommentatorer” mener om Al Jazeera. Hvem er disse “journalister og kommentatorer” i øvrigt? Har du nogle navne?? Hvis du mener at Al Jazeera “ikke er værre end vestlig MSM” indikerer du mener, at vestlig MSM er troværdig. Det vil jeg sætte et stort spørgsmåls-tegn ved. Vestlig mediers såkaldte journalistik er fortælling-båren og simplificeret drevet af en overordnet historie om de onde og de gode. Ikke af de underliggende interesser, der driver konflikten. Langt de fleste MSM-journalister er mere eller mindre venstreorienterede og drives af en forestilling om, at der inden… Read more »

H.P.
H.P.
5 months ago
Reply to  Limewood

Når du bruger begrebet antisemitisme som udtryk for at man hader “jøder” er du diskvalificeret. Mellem 80 og 90 % af dem der bor i Israel er ikke semitter. Ligeså med udtrykket anti -israelske , Israelit giver kun mening i forhold til Israels folk og der bor ingen Israelere i det der i dag bliver kaldt Israel. Der bor en masse af alle mulige herkomster men ikke Israelere, Israeler er et bibelsk udtryk og er faktisk meget snævert. Det svarer til at kalde alle de fremmede der bor i danmark i dag for danskere hvilket enhver ved sine fulde fem… Read more »

H.P.
H.P.
5 months ago
Reply to  steen

Hele præmissen for al opfattelse af og snak om Israelere og “jøder” er falsk. Ifølge det gamle testamente ,som er jødernes egen fortælling om deres oprindelse og historie, er der 2 afgørende betingelser for at kunne kalde sig Israelit. Man er efterkommer af Israel som egentlig hed Jakob som betyder bedrager men som fik navnet Israel af Gud. Derfor er det gamle testamente fyldt med alenlange opremsninger af stamtavler. Feks. var det kun efterkommere af Levi som kunne blive præster, dvs. at hvis man ikke kunne dokumentere sit slægtsskab med Levi kunne man ikke blive præst. Derudover skulle man opfylde… Read more »

Last edited 5 months ago by H.P.
Limewood
Limewood
5 months ago
Reply to  steen

Khazarernes historie er kompleks ligesom deres genetiske ophav. Igen taler du om den ene side i krigen. Hvad med at se på Muhammeds og koranens ideologiske/religiøse følgere – og disses imperialistiske og kolonialistiske ambitioner. For ikke at tale om terrorgruppen Hamas folkemorderiske mål mod jøderne. Og folkemord?? Så kan man da tale om det folkemord der pågår i Afrika og historisk det armenske folkemord, det assyriske folkemord eller det i Nagorne Karabak – for nu ikke at tale om folkemordet i Bangla Desh eller da Muhammed og koranenes kolinialister og imperialister rykkede ind i Indien. Eller Muhammeds etniske udrensninger. Du… Read more »

Nielsen
Nielsen
5 months ago
Reply to  Limewood

Jeg har set ,amge troværdige programmer på al jazera, so, rt today også tit kunne give gode ibformationer (før USAs krig mod rusland, som i hvert fald startede i 2014 og nok har ligget og luret, siden før sovjets kollaps)

Ditte
Ditte
5 months ago
Reply to  Limewood

Tak til limewood for at bringe lidt velargumenteret rationel tankegang ind på denne side, selvom det realistisk set nok var spild af tid. I de seneste par måneder er snaphanens kærlighed til både det russiske forbillede samt palæstinensiske og iranske islamister kun vokset, og ethvert bevis imod disse affejes rutinemæssigt som løgn og vestlig propaganda i en grad så man efterhånden må spørge sig selv om ejeren er konverteret, eller om forsvaret af disse oprindeligt var skrevet på russisk i binær kode. Snaphanen er kort sagt blevet et meget vakkelvorent korthus efterhånden hvor det modsatte synspunkt altid ophøjes til det… Read more »

Limewood
Limewood
5 months ago
Reply to  steen

Sagt i al godmodighed: Jeg synes, at debatten i al for høj grad drejer sig om Israel/jøderne. Hvad med at den kom til at handle om terrorgruppen Hamas. Hvad er dens mål? Midlerne sås jo ved massakrerne den 7/10 2023.
Man kan ikke ignorere det der skete ved disse massakrer på civile. Jeg undrer mig meget over, hvor venstrefløjens og andre feminister er i denne situation, hvor kvinder blev seksuelt torturet, voldtaget og myrdet. Ikke at forglemme mænd og børn, babyer.
Lige nu har medierne aldeles glemt massakrerne – trods deres eksemplariske karakter.

Gør kristendommen stærk igen.
Gør kristendommen stærk igen.
5 months ago
Reply to  Ditte

Selvom jeg nok ofte går Steen lidt på klingen med mine udtalelser så lader han mig komme til orde, og han lukker ikke folk ned medmindre de begynder at kritisere ham fremfor emnet der skrives om, hvilket vel er fair nok. Hvis du er uenig så kom med modargumenter, Steen er ikke forpligtiget til noget som helst, han ytrer blot hans holdning og giver endda os andre talerør ved samme lejlighed. At jeg så er enig med dig i tingene kan virke sådan som du skriver til tider er en anden sag, men synes nu alligevel ikke helt det kan… Read more »

Limewood
Limewood
5 months ago
Reply to  Ditte

Tak for tilliden. Jeg prøvede at “like” dit indlæg; men det resulterede i en negativ “tommel-op” – det er nok die böse Juden der har været på spil. Man kan ikke lave “+tommel-op” nok fordi Mossad har været i gang med at hacke Snaphanen og fiflet med denne funktion for at booste Die Judens opfattelse af deres ewige offer-rolle. Eller noget???

Gør kristendommen stærk igen.
Gør kristendommen stærk igen.
5 months ago
Reply to  steen

Da jeg læste denne del af “artiklen” stoppede jeg med at tage det seriøst, da det simpelthen var pinligt at gå mere op i pga kilderne. –

“Det kan da ikke passe, at Israel opfører sig sådan, kan man stole på kilden?”
Jo, det er samme historie i BBC, Deutsche Welle, Aljazeera – og endda i Berlingske og The Guardian.”

Jeg ville nok næsten have troet mere på det hvis disse medier var tavse.

Gør kristendommen stærk igen.
Gør kristendommen stærk igen.
5 months ago
Reply to  steen

Ved ikke om jeg er følsom, jeg er blot meget kritisk ift når store dele af msm begynder at bringe det samme materiale meget hurtigt. Det er sjældent en indikation på at sandheden er kommet frem, ofte er det mere et spørgsmål om, for dem/msm, at skabe narrativet inden der kommer et alternativt synspunkt andre steder fra. Ikke at jeg ved noget om hvad der er sket, men det ville jo ikke være helt uhørt at hamas selv skød på “deres egne” for at de ikke skal tage de forsyninger som kommer ind i landet, da de jo kræver at… Read more »

Atombomber er ikke til at spøge med
Atombomber er ikke til at spøge med
5 months ago

Kunne overskriften ikke ligeså godt, eller bedre, have lydt “Hamass’s lystmordere? Al Jazeera kan sikkert fremstille “overbevisende” videoer i samarbejde med Hamass, men jeg tror det er naivt at tro på deres historier. At angrebet den 7. oktober burde have været forudset som en mulighed, er vel rigtigt, men hvor tit er lande ikke blevet overrasket, overrumplet og taget på sengen. Maginot-linjen og Belgiens “uindtagelige” forter blev nedkæmpet som ingenting, fordi man havde glemt at tage muligheden for faldskærms- tropper og natlige sabotører i betragtning. Har der været fred i flere år, er beredskabet svækket. Det er u-undgåeligt. Eller et… Read more »

Atombomber er ikke til at spøge med
Atombomber er ikke til at spøge med
5 months ago
Reply to  steen

Jøder er jo mennesker omtrent som os. De jøder jeg er rendt ind i på diverse rejser, har dog alle været venlige og nemme at omgås. Men selvfølgelig er der brådne kar ind i mellem, det er der i enhver befolkning. Så der er intet nyt i det, så var det ikke mere relevant at skrive noget om de fordomme og de ondskabsfulde former for politik som dyrkes af europæiske og danske politikere og journalister? Nogle af de vrede og sure kommentarer du har fået i den senere tid, skyldes måske at nogle har fået det indtryk at du nærmest… Read more »

Gør kristendommen stærk igen.
Gør kristendommen stærk igen.
5 months ago

Som Steen selv skriver så handler denne video om at forklare at jøder kan være onde, hvilket vel må være svært idag med venstrefløjens jødehad, vores invasion af muslimer og dertil vore statsbetalte-medier som konstant hænger israel ud inden de har klare fakta om hvad der foregår…. Ved godt at man i mange år har døjet med den konsensus at jøder var ufejlbare, hvilket selvfølgeligt er løgn, men igen blandes almene jøder med zionister og igen hopper man direkte i fælden som gør at man går fra sund kritik af en farlig ideologi til blot at komme med had mod… Read more »

Gør kristendommen stærk igen.
Gør kristendommen stærk igen.
5 months ago
Reply to  steen

Et godt eksempel på at disse medier ikke er meget værd er at de altid enten støtter islamiseringen, coronaløgnen, klimaløgnen og/eller kalder trunp for Hitler, blot for at nævne nogen af de ting der gør jeg lukker af, fordi jeg synes det er vrøvl. Det er igen ikke et angreb Steen, finder dem bare (msm mm) både utroværdige og uvidende, så derfor kan jeg ikke tage det for gode varer hvad de skriver, heller ikke selvom du pludseligt finder dem som troværdige kilder fordi de passer ind i den fortælling du selv ser – er dog helt enig med dig… Read more »

Gør kristendommen stærk igen.
Gør kristendommen stærk igen.
5 months ago
Reply to  steen

Jeg synes også at du gør et godt stykke arbejde steen, og jeg læser ofte hvis ikke altid dine oplæg da de er langt at foretrække fremfor vores statsbetalte lejesvende som ønsker os alt ondt og intet godt. Tror som “atombomber er ikke til at spøge med” skriver at der er flere inklusiv mig selv som måske ikke har vildt meget tilovers for palæstinas kamp for endnu mere muslimsk land og kampen mellem imellem zionisme og islam er grim og svær at finde rundt i – dog ved jeg godt om jeg holder med almene jøder eller almene muslimer da… Read more »

Gør kristendommen stærk igen.
Gør kristendommen stærk igen.
5 months ago

Wow, dislikes på en kommentar som siger medierne ikke er til at stole på og at alle mennesker kan være dumme men at muslimer er det generelt..

Der må være nogen som enten har tabt sutten eller ikke læser hvad der skrives men istedet blot disliker på grund af tidligere beskeder/navn tænker jeg – ja det skal da nok fremme debat og forståelse…. 🙂

Gør kristendommen stærk igen.
Gør kristendommen stærk igen.
5 months ago

Så tabt sutten er nok det rigtige, siden der ikke ligefrem kommer argumenter tilbage – god søndag til alle folk derude uagtet 🙂

H.P.
H.P.
5 months ago

Sådan har det altid været. Er man så småt begavet at man ingen argumenter har så må man vrænge af modparten, råbe eller bruge skælds/smædeord. Det var sådan man gjorde i stenalderen. Man har meldt sig ud af den civiliserede verden.
Det er det hele magthavernes taktik går ud på, at gøre folk så dumme at de ikke evner almindelig meningsfuld debat.

Gør kristendommen stærk igen.
Gør kristendommen stærk igen.
5 months ago
Reply to  H.P.

Det er nok desværre sandt.

Og havde da nok også forventet et hylekor hvis jeg “talte ned” om msm eller muslimer alle andre steder på nettet, men det er dog overraskende at opleve herinde hvor jeg lidt troede at de fleste var enige om at msm og muslimer er nogen af de store problemer i dk.

Gør kristendommen stærk igen.
Gør kristendommen stærk igen.
5 months ago
Reply to  steen

Det ved jeg godt steen, min kommentar var udelukkende for at belyse det underlige i at man får dislikes for at nævne dette, og så endda på din side, det var ikke rettet mod dig og forstår ikke hvorfor du skulle tro at det var. Jeg synes nu ikke man kan hænge for meget fast i problemerne omkring islam, uagtet om det er herhjemme eller ude i verdenen, og det er så absolut stadig kontroversielt da de fleste stadig er blinde overfor problemet. At den hænger sammen med andre ting gør den ikke uinteressant, men gør den netop relevant for… Read more »

Gør kristendommen stærk igen.
Gør kristendommen stærk igen.
5 months ago
Reply to  steen

Her er nogen jeg ofte har tillid til – de beretter om præcis det jeg også tænkte var en mulighed og som du ikke tror på.

https://24nyt.dk/danske-medier-spreder-fake-news-om-israels-drab-paa-palaestinensere/

Jernhenrik
Jernhenrik
5 months ago

Vanvittigt, at du kan ramme så langt forbi skiven denne gang, Sten. Udviklingen har for længst gjort de dystre spådomme til skamme. Ærgerligt også, at du falder for Hamas propagandaen og dens folkemords-løgne. Og citerer BBC og The Guardian som sandhedsvidner.

Petit
Petit
5 months ago
Reply to  steen

Har sakset dette fra FB. Men mener det rammer plet omkring den myte/løgn med at Israel begår Folkemord. I Danmark er vi omkring 6. millioner mennesker, og om året dør der ca. 57.000 af naturlige årsager. Befolkningen i Gaza er ca. en tredjedel af Danmark befolkning (en lille smule mere, men lad os bare sige en tredjedel), så hvis vi deler de 57.000 med 3. så burde vi ca. have det tal som dør af naturlige dødsfald i Gaza har om året. = 19.000 døde (lad os runde det lidt ned og divider med 12 måneder, så vi ender på… Read more »

JHS
JHS
5 months ago

LGBTQIA++ for et frit og selvstændigt Palæstina! På et niveau som: chckens for KFC!!!! Sikke et tolerant folkefærd! https://www.europarl.europa.eu/doceo/document/E-5-2003-1346_EN.html

JHS
JHS
5 months ago

Lidt mere om de “tolerante” pestilensere!!!! https://besacenter.org/persecution-christians-palestinian-authority/

JHS
JHS
5 months ago

Jeps, lad os være tolerante mod de intolerante!!! https://www.europarl.europa.eu/doceo/document/E-7-2011-006179_EN.html

roland salomonsson
roland salomonsson
5 months ago

Vibbarna säger mig att Hamas kämpar för att bibehålla kontrollen över Ghaza-områdets livsmedelsförsörjning. När inte av Hamas godkända hjälpsökande hamnar först i köerna, så kan man misstänka Hamas trupper öppnar eld mot köerna. Inte IDF. Sedan skyller Västmedia enbart på IDF. När hjälpsökande flyr, så tas deras platser av Hamas-godkända. Och dessa får livsmedel, men kan väntas vara tvingade att lämna “skatt” till Hamas. Sannolikt utförs massor av rån mot befolkningen som inte är Hamas. Allt för att lägga beslag på livsmedel (inkl vatten)

Cat Girl
Cat Girl
5 months ago


Solutions – Professor Dolores Cahill
https://www.bitchute.com/video/I1cUpIJTTZFT

Nielsen
Nielsen
5 months ago
Flemming Lau
Flemming Lau
5 months ago

Forkvinden for dansk journalistforbund Tina johansen mener at Hamas press er hendes kollegaer. Kan det undre at mediebilledet er så farvet? Kunne det være at Hamas mister indtægter på GHF gratis mad udlevering? Hamas er et rasende forklædt ISIS. Selv yesidie kvinder der har været holdt som slaver i bla Rafah er blevet befriet af IDF efter 10 års fangenskab. Israel har en ratio på 1:0.5. De allierede havde en ratio på 1:20 og efter Dresden 1:40. 1 tysk soldat pr 40 civile. Spis brød til.

roland salomonsson
roland salomonsson
5 months ago

Att IDF beskjuter hjälpköerna är sannolikt Hamaspropaganda. Det kan misstänkas att HAMAS inte kan tillskansa sig exklusiv ensamrätt till matköerna. Då skjuter de mot matkön och anklagar IDF för dådet.

Har jag fel?

Ole Mejler
Ole Mejler
5 months ago

Arabere og jøder er jo for begge gruppers vedkommende lystmordere…og sådan har det været alle dage!
Grupperne er os Europæere totalt ligegyldige!
Deporter dem alle, ja også abrahamssønnerne, og lad dem myrde hinanden, som deres religiøse skrifter kræver!!!
Allah/Jahve kan indsamle de sidste!!!

H.P.
H.P.
5 months ago
Reply to  Ole Mejler

Helt enig !
Det eneste vi får ud af at blande os er at vi bliver uhjælpeligt viklet ind i deres spind af løgne, bedrag og manipulation.

roland salomonsson
roland salomonsson
5 months ago

Vibbarna säger att Israel är utsatt för Fake News, där Hamas beskjuter sina egna och sedan anklagar IDF.

Situationen påminner om vad UK arrangerade i Syrien avseende gift- och gasattacker, med förberedd plantering av artiklar. Den gången gick det bra gång på gång, tills några Väst-tidningar publicerade artikeln 1 dygn före.

http://educaremm.wordpress.com/
http://educaremm.wordpress.com/
5 months ago

Maktlystnad kontra ödmjukhet? ”Seriousness” and ”sincerity”, dvs., ALLVARLIGHET” och ”UPPRIKTIGHET” ÄR INTE ALLS SAMMA BEGREPP? Att vara ”SERIOUS” är att vara ALLVARLIG. Men en allvarlighet och ett allvar, kan även vara ett ont allvar och innehålla en ondska? Det som då kan vara ett förljuget allvar? Det som kan vara en bedräglig allvarlighet som inte består av någon godhet och inte heller av någon god vilja. Ett allvar som inte heller består av någon sans, någon vettighet eller någon balans? Inte heller består av någon ödmjukhet? Ett allvar som kan bestå av ett högmod och en stolthet samt en vilja… Read more »

http://educaremm.wordpress.com/
http://educaremm.wordpress.com/
5 months ago

Korr av mening i andra stycket:

…”Detta därför att en sådan uppriktighet inte förknippas ….med någon maktlystnad och därmed inte eller med någon illvillig bedräglighet.”

http://educaremm.wordpress.com/
http://educaremm.wordpress.com/
5 months ago

HÄR är också en SKRAPA (!) eller en ÅTHUTNING (!), av Shahid Bolsen, gentemot en brutal, en fanatiskt krigande, samt en civilisatoriskt, en psykologiskt och en mentalt OUTVECKLAD” Västvärld?  En Västvärld som samtidigt alltid och överallt ”slår sig själv för sitt eget bröst”? Och tycker sig alltid STÅ ÖVER alla ”andra”? (GENOM en “överlägsen” kristendom? Där JESUS menas ha blivit “GUD” genom att ha blivit: – “Given ALL MAKT i himlen och på jorden”?). Därmed i ÅRHUNDRADEN förföljt, fördrivit och massmördat en judendom och judar? Och som nu även vill förfölja, fördriva och massmörda en islam och muslimer? (”Hårda bud… Read more »

trackback

[…] Netanyahus lystmordere […]

http://educaremm.wordpress.com/
http://educaremm.wordpress.com/
5 months ago

En återkommande, eller latent, märklig företeelse genom historien, och genom historiens alla krigföringar, det verkar vara att det är överallt och alltid är de ledande, de dominerande och de makthavande auktoritativa beslutsfattarna, med deras stående arméer och krigförande underlydande och disciplinerade soldater, som alltid riskerar att kunna bli BÅDE paranoida och också hysteriska och även FANATISKT desperata?  DET tillstånd som då alltid och överallt har kunnat riskera att de har fattat mycket IRRATIONELLA och ödesdigra krigsstrategiska beslut?  Samtidigt som de stolt och övertygat har PEKAT UT en riktning MED HELA HANDEN och armen och sagt: – “DIT ska vi gå”! (?)… Read more »

http://educaremm.wordpress.com/
http://educaremm.wordpress.com/
5 months ago

Shahid Bolsen beskriver här mycket ingående och med återkopplande historiska förklaringar om de hatiska omdömen och de förföljelsescenarier som förevarit i flera hundra år i “kristna nationer” mot en judendom och mot judar. Också med en kulminering i ett vansinnigt och hatiskt massmördande i det andra världskriget.

Beskriver också tänkbara (oönskade för Israel?) framtida scenarier genom dagens fanatiska och krigiska skeenden.

Mycket intressant.

https://www.youtube.com/watch?v=d0hKKrYsQ6M&t=232s