“Vi må af med Trump, han er gal”

To medarbejdere i Det Hvide Hus fanget på skjult kamera

Hvor farlig er Donald Trump? De psykologer og psykiatere jeg har hørt, er nogenlunde enslydende i deres bedømmelse. Lad os tage et eksempel: Hvis han og Netanyahu angriber Iran en gang til, ved vi hvad der vil ske med den økonomiske krise, de allerede har anlagt:

Europa risikerer at 65 mio. flygtninge bevæger sig denne vej. Vi ved, at Iran har lovet at bombe Golfstaternes olieanlæg, elektricitet og ferskvandanlæg. Om sommeren er der over 40 graders varme i Golfen, ingen kan eksistere der i længere tid uden vand og elektricitet. 65 mio. mennesker vil flygte nordpå for deres liv. Så farlig er Trump, og det er for sent at slippe af med ham inden han angriber Iran igen.

Desuden truer han verdens fødevareforsyning, selvom ingen danske medier eller politikere taler om det. USA har f.eks. haft 35% for lidt kunstgødning her i såsæsonen. Hvad Danmark har haft, ved jeg ikke, men vi vced, at verden kun kan ernære 2 mia. mennesker uden kunstgødning..

Benjamin Ellisten, Senior Budget Analyst and Funding Manager for the Executive Office of the President, was recorded saying “We’ve got to get rid of Trump,” accusing the administration of insider trading tied to the war in Iran, and admitting he doesn’t know where the hundreds of millions in private donations funding the new White House ballroom are coming from. He was placed on administrative leave within hours of OMG’s release.

Maxim Lott, Special Assistant to the President on the White House Domestic Policy Council, admitted on camera that policy decisions inside the White House are made based on what “feels like a good idea” with no real cost-benefit analysis — and revealed that his team is writing federal policy in the President’s name on issues the President himself doesn’t know they’re working on. EXPOSED: TWO SENIOR TRUMP WHITE HOUSE OFFICIALS CAUGHT ON HIDDEN CAMERA — ONE PLACED ON ADMINISTRATIVE LEAVE

Subscribe
Notify of
guest

45 Comments
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Severinus
Severinus
2 days ago

Donald Trump bliver ofte fremstillet ensidigt i europæiske medier, men mange overser de resultater og den handlekraft, han bragte til amerikansk politik. Han udfordrede globalismen, satte nationale interesser først og turde tage fat på problemer, som andre politikere i årevis havde ignoreret. Man behøver ikke være enig med Trump i alt for at anerkende, at han talte direkte til millioner af almindelige borgere, som følte sig overset af den politiske elite. Hans fokus på grænsekontrol, økonomisk vækst og ytringsfrihed har fortsat stor opbakning blandt mange amerikanere. I en tid hvor politik ofte handler mere om image end substans, repræsenterer Trump… Read more »

Søren F Espensen
Søren F Espensen
2 days ago
Reply to  Severinus

Dén bringer dig ikke mange nye venner her.

Hvis Vesteuropa i 90’erne havde haft ledere som Orban, Trump og Melodi, havde man ikke haft dagens og al fremtids problemer med MENAP’erne. (men nu taler vi jo om, at nogen bare ikke kan iide Trump)

Politik i dag er mest løgn, bluff og ondskab
Politik i dag er mest løgn, bluff og ondskab
1 day ago
Reply to  Severinus

Vi véd jo ikke hvad det ender med. Hvis Iran udleverer de små 500 kg uran, skrotter missil-programmet og tillader fri og ubegrænset adgang til kontrol af alt med atom-faciliteter, vil der ikke komme endnu en krig. Men ellers går det nok løs om få dage. Medmindre Trump giver op. Det kan også tænkes at blokaden af Hormuz strædet er nok til at regimet bryder sammen. Et atom- bevæbnet Iran ville være til stor fare for Israel, Europa og USA. At nogen kan støtte mullaerne og Hamass er svært at forstå. Især efter 42.000 dræbte demonstran- ter og massakren 7.… Read more »

H.P.
H.P.
1 day ago

” Især efter 42.000 dræbte demonstran-
ter og massakren 7. oktober” og så “. Er det net-videoer som
har overbevist Steen? Nogle af dem kan jo være AI
produkter” Er det dit eget indlæg du skriver om ??

Søren F Espensen
Søren F Espensen
1 day ago
Reply to  steen

Hvor mange år før UIA/SSrael angreb Iran, begynde mullaerne, at producerer våben-grade uran?

Cat Girl
Cat Girl
2 days ago

O’Keefe beviser konstant at ledelsen ikke er mere avanceret end at de er lige til at gennrmskue, hvis man ikke er uhørt naiv

Utlandssvensk
Utlandssvensk
2 days ago

Det är möjligt att Trump är galen, men vad gäller Iran tar han bara order från Israel. Bibi Netanyahu har velat förstöra Iran länge och det är han som bestämmer.

“65 mio mennesker vil flygte nordpå for deres liv.”

Ja, om inte även Iran blir förstört. T.ex med några atombomber. Då kan det lätt bli fler än 100 miljoner.

Men det passar Israel utmärkt. De ser väldigt gärna att hela regionen blir förstörd. Då går det mycket lättare för dem att skapa Greater Israel. Att miljoner dör eller flyr struntar de helt i.

Søren F Espensen
Søren F Espensen
2 days ago
Reply to  Utlandssvensk

Er du da ligeglad med, om mullaerne skaffer sig adgang til A-våben?
Israel er nok mere afhængig af USA end omvendt, og Trump søger af flere årsager næppe genvalg?

Sønderjysk Kaffebord (halal)
Sønderjysk Kaffebord (halal)
2 days ago

Vi kan da være ligeglade.

Søren F Espensen
Søren F Espensen
2 days ago

Har du et større problem med, at Israel har A-våben, end at mullaerne, der vil bruge dem, anskaffer sig dem?! (haram)

Sønderjysk Kaffebord (halal)
Sønderjysk Kaffebord (halal)
2 days ago

Ja. Israel har som strategi at udslette Europa i tilfælde, vi ikke hjælper dem (tilstrækkeligt). Så et Iran med atomvåben, der peger mod det hellige land, er klart at foretrække.

Utlandssvensk
Utlandssvensk
2 days ago

“Israel har som strategi at udslette Europa i tilfælde, vi ikke hjælper dem (tilstrækkeligt)”

Ungefär. De säger att de tänker utplåna alla de kan, om det ser ut som att de håller på att förlora. Så om t.ex Turkiet och Egypten skulle invadera dem och besegra deras konventionella styrkor, så tänker de använda alla atombomber de har, troligen cirka 300. Definitivt mot hela Europa.

Det kallas för “The Samson Option” och är öppet och välkänt. För de som inte föredrar att leva i en ren fantasivärld.

Søren F Espensen
Søren F Espensen
1 day ago

Har du bare én relevant henvisninger til liiige dén “strategi”?

Anders
Anders
1 day ago

Man behøver ikke kaste perler for svin, blot fordi man har ret.
Men lad gå da:
https://en.wikipedia.org/wiki/Samson_Option

Den indre svinehund
Den indre svinehund
1 day ago
Reply to  Anders

Tyske NDR TV har lige vist en dokumentar. Det er nu demonstreret at svin er klogere end hunde.
Hvis du siger til en hund, at den får en ekstra godbid straks, hvis den ikke spiser den første den får – ja så forstår hunden det ikke.
Hvis du siger til et svin, at den får ekstra godbid hvis den undlader at spise den første den får – ja så forstår svinet det og venter på godbid nummer 2.

Anders
Anders
1 day ago

Hunde og svin er på hver sin måde, ædle og intelligente skabninger.

Svend Giønge
Svend Giønge
1 day ago
Reply to  Anders

Storsindet af dig. Så var der godt nok en der blev tavs.

H.P.
H.P.
1 day ago

Her er et lille hint, månen er ikke lavet af ost og jeg kan underbygge det med stabler af dokumentation som du åbenbart ikke er vidende om !!

Svend Giønge
Svend Giønge
1 day ago

Det står klart og tydeligt i teksten.

Svend Giønge
Svend Giønge
1 day ago
Reply to  Svend Giønge

Min fejl det var den efterfølgende tekst.
Denne her strategi er måske noget for dig.
https://en.wikipedia.org/wiki/Hannibal_Directive#Comments_by_Israeli_defense_minister

Søren F Espensen
Søren F Espensen
1 day ago
Reply to  steen

Hvad sandsynliggøre både dét antal, og at de vil bevæge sig mod Europa, uden at også selveste Lars “Straksopbremsning” Rasmussen vil kræve dem afvist?

Ole S
Ole S
2 days ago

TDS blokerer virkelig for al logik, for selvfølgelig vil golfstaterne ikke lade iran bombe dem tilbage til stenalderen uden at gøre modstand. At trump tog hul på den islamiske byld i mellemøsten og bombede det iranske præstestyre, kan af samme grund vise sig at være katalysatoren som endelig får resten af mellemøsten til at stå sammen imod iran en gang for alle, og skabe fred i hele området for første gang i tusind år. Og når det sker vil mennesker som steen stadig gøre trump til problemet og insistere på at have ret, fremfor at indrømme at have taget fejl.… Read more »

Søren F Espensen
Søren F Espensen
1 day ago
Reply to  Ole S

Dét at ingen har modsagt dig endnu, kunne jo tyde på at… du ikke nåede ind under “osteklokken”. 😀

Utlandssvensk
Utlandssvensk
2 days ago

Här ser vi en desperat kamp för att rädda det som finns kvar av demokratin i USA från Israels järngrepp: “Israellobbyn satsar rekordbelopp på att avsätta Thomas Massie” “Massie har profilerat sig som motståndare till krig, bistånd och USA:s stöd till Israel. Han har också krävt att alla Epstein-dokument ska offentliggöras. Detta har gjort honom till en huvudmåltavla för Israellobbyn, som inte tolererar några som helst avvikelser från det villkorslösa stöd för Israel som man kräver av samtliga kongressledamöter. Enligt Massie själv inleddes försöket att avsätta honom efter att han sommaren 2024 intervjuats av Tucker Carlson och berättat att alla… Read more »

Anders
Anders
2 days ago
Reply to  Utlandssvensk

“Thomas Massie is bearing the brunt of the White House in his primary race for Kentucky’s 4th Congressional District against Trump-backed Ed Gallrein. Massie spoke with CBS News’ Ed O’Keefe a day before the election about the record-breaking spending in his race, his views on Israel, President Trump and more.”

https://youtu.be/9JJi-LK8DxI?is=MvbLgGWc6PQBONDm

Søren F Espensen
Søren F Espensen
2 days ago

Utilfreds med Trump? De færreste begivenheder sker af sig selv og uden grund. 1. Hvis ikke demokraterne havde snydt ved valget i 2020, havde Trump planmæssigt trukket sig tilbage for 16 måneder siden. 2. Demokraterne kunne jo i 2024 imens tid var, have stillet med en kandidat, der havde en bare tilnærmelsesvis funktionel hjerne. Vi bør heller ikke glemme, at valget af Trump i 2016, også – mere? – var et fravalg af Hillary Cilnton, der i sin wokenes var ligeglad med arbejderklassen, og i egen godhed ville forærer US væk til ukvalificerede latinoer. Biden/Harris forøgede pengemængden med 40%, hvilket… Read more »

Trumpofobi
Trumpofobi
2 days ago

Den mand er farlig. Han skal stilles for en rigsret for at vise et surt ansigt; kun fordi de psykisk ustabile, voldelige Trumpofober i USA og Vestens luderpresse har forfulgt Trump nådesløst igennem 10 år.
Han dom i rigretten skal også være nådesløs – han skal hver dag tvinges til at høre på Mette F.’s politiske ævl indtil han besvimer eller kaster op.

Søren F Espensen
Søren F Espensen
2 days ago
Reply to  Trumpofobi

Du er jo helt middelalderagtig i dine straffeforslag.
Skal Bo så have offentligt tilskud til dokumentaren?

Flygtningen fra EU
Flygtningen fra EU
1 day ago
Sønderjysk Kaffebord (halal)
Sønderjysk Kaffebord (halal)
2 days ago

Så længe Bibi ikke er gal, ledes De Forenede Amerikanske Stater rationelt (ud fra israelske interesser). Trump er blot en shabbos goy; om han er gal er irrelevant.

Søren F Espensen
Søren F Espensen
2 days ago

Interessant udlægning/fortolkning af samtidshistorien.

Ole S
Ole S
2 days ago

Sønderjysk kaffebord er selverklæret nazist, de typer har det med at fortolke tingene lidt alternativt. Hvorfor steen lader nazister skrive her må han selv forklare, men det skyldes nok at de har en del sammenfaldende synspunkter, og at steen ved at de efterhånden er hans sidste venner sammen med islamisterne.

Fascinerende hvordan de bedste (i egne øjne) altid ender som de absolut værste.

Søren F Espensen
Søren F Espensen
1 day ago
Reply to  Ole S

Halvtyskeren med kaffebordet er haram.
For Den Rene er alle andre beskidte.

H.P.
H.P.
1 day ago
Reply to  Ole S

Nåårrhhh, nu kunne du ikke klare mere og så kom nazikortet. Jeg kan godt forsyne dig med nogle flere skældsord hvis du skulle komme til at mangle.

Rasmus
Rasmus
1 day ago
Reply to  H.P.

“Selverklæret” stod der, det er vist næppe et nazikort. Det går virkeligt langsomt hos nogle stykker her.

H.P.
H.P.
1 day ago
Reply to  Rasmus

Nazist bliver tydeligvis (men så ikke for de fatsvage) brugt som skældsord.

Jan K
Jan K
1 day ago
Reply to  H.P.

Ja tænk at nogle mennesker har et negativt indtryk af nazister, det må jo være dem der er noget galt med…

Snaphanen er virkelig blevet en tosseanstalt.

H.P.
H.P.
1 minute ago
Reply to  Jan K

I forbindelse med det kaffebordet skriver er det fuldstændigt irrelevant om han er nazist, rødhåret eller noget helt tredie uanset hvad man så synes om nazister eller rødhårede så det er den klassiske taberreaktion at prøve at defamere modparten ved at trække nazikortet når men ikke evner at argumentere.
Kan du forstå det ??

http://educaremm.wordpress.com/
http://educaremm.wordpress.com/
2 days ago

(ATT det “tillåts komma fram”, sådana här inspelningar och kritiska uttalanden, kan ses också ur ett helt ANNAT PERSPEKIV?) … I denna mycket, mycket intressanta video, av den snabbtalande kinesiska professorn, (!) förklaras att IRAN inte egentligen anses vara en konkurrent, eller direkt fiende alls, till Israel?  Det är USA som genom krigande mot Iran, (och där Iran skjuter bort Amerikanska militära baser i HELA Mellanöstern?), som i en förlängning kommer att nedmonteras som just s.k. “PAX AMERICANA”? Detta för att lämna plats att kunna UTBYTAS av just “PAX JUDEICA” som en kommande Ny ledare och GLOBAL handelspartner med BÅDE… Read more »

http://educaremm.wordpress.com/
http://educaremm.wordpress.com/
2 days ago
Reply to  steen

Det var intressanta resonemang i denna video. Många olika vinklar och tänkbara möjligheter, eller omständigheter, som tas upp. Svårt att helt veta vad som orsakade denna tidsmässigt märkliga, och tydligen mycket stora explosion. (!)

http://educaremm.wordpress.com/
http://educaremm.wordpress.com/
1 day ago

Alltså i “drömmen om” det s.k. “Greater Israel”, så anses INTE Irans territorium alls ens ingå? Istället är det FLERA av de arabiska länderna territorium, och delar av dem som befinner sig runt nuvarande Israels domäner som ska ingå? DET som är en del av dessa oljerika länder som för närvarande är lierade med USA, och är de länder som menas “behövas”, för att kunna förverkliga just “drömmen” om “The Greater Israel”? (!) MÅNGA s.k. kristna sionister verkar tro att detta är både “bibliskt” och tror också att detta skall kunna frambringa en (återuppståndelse?), av en “Kristus”? (I just Jesus… Read more »