“Israel er ikke et demokrati”

“Israel behandler arabere som dyr og undermennesker”

Forleden blev Tucker Carlson interviewet af kanalchefen Udi Segal  på israels kommercielle TV Channel 13 (også kendt som Reshet 13 eller Hadashot 13) og det vakte berettiget opsigt i Israel. Det var modigt gjort af dem, og det minder en om, at visse israelske medier som f.eks. oppositionsavisen Haaretz er bedre og mindre bange for at være “kontroversielle,” end de fleste amerikanske eller europæiske medier. Tucker siger, at “han ikke håber at nogen i Israel vil skade ham,” hvad han måske ikke skal være så sikker på. Forleden sagde en Former IDF: Tucker Carlson is Target #1 On Israeli Hit List, og de er gode til det med snigmord. Et kort referat:

Carlson sharply criticized Israeli policy, particularly in Gaza. He accused Israel of having “lost its morality,” “murdered thousands of children in Gaza,” and described its actions there as “disgusting and immoral.” He pushed back against Segal’s description of Iran as a “terror regime,” saying Israelis should “pause” before using such language given events in Gaza.

He called for the U.S. to stop all aid to Israel, claimed Israel is “not a democracy” (in some reporting), accused Netanyahu of dragging the U.S. into conflict with Iran, and said Trump had folded to pressure.

The interview was heated at times, with Carlson challenging the anchor directly. It drew significant attention in Israel and internationally, sparking backlash from pro-Israel voices, defenses from critics of Israeli policy, and a strong response from the White House (which called Carlson a “low-IQ person” who spreads “fake news”)

The interview was notable because Carlson—a prominent critic of aspects of U.S. foreign policy and Israeli actions—appeared directly on Israeli television and delivered strong criticisms to a domestic audience (with Hebrew subtitles in some broadcasts).

Hvorfor Israel intet har med demokrati at gøre Hør en israelsk jøde

Subscribe
Notify of
guest

46 Comments
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Cat Girl
Cat Girl
14 days ago

OT
Cannabis Saliva, outlawed by the Flexner-report

The Plant That Healed Every Illness Until the Rockefellers Outlawed It in 1910

https://youtu.be/EmEqNXaWmoY?si=X89gyllhjVc1Ag7c

Cat Girl
Cat Girl
14 days ago
Reply to  Cat Girl

Cannabis Sativa

Anders
Anders
14 days ago
Reply to  Cat Girl

Cannabis Sativa giver Cannabis saliva.
Spørg blot ordensmagten om det.

Sønderjysk Kaffebord (halal)
Sønderjysk Kaffebord (halal)
14 days ago
Reply to  Anders

årh hvad, så er der Ilmers Corner.

Svend Giønge
Svend Giønge
14 days ago
Reply to  Cat Girl

Rockefellers, det er derfor der er petrokemi i størstedelen af al medicin der benyttes i Danmark i dag. Det var al årtusind gamle botaniske helbredelse der blev undertrykt via en ligeså uhellig alliance som i dag af penge/magt, medier, politikere, lovgivning.

Utlandssvensk
Utlandssvensk
15 days ago

Här är lite från Judge Napolitano om hur folk i Israel ser på andra människor:

Israel, Gaza, and the Weaponization of Sexual Violence
https://www.youtube.com/watch?v=LBLqfUhUBc8

Där får man också lite inblick i hur debatten i Israel ser ut.

Anders
Anders
14 days ago

“If We Have To Kill People” TERRIFYING Leaked Audio EXPOSES Israeli Interference in Latin America

https://www.youtube.com/watch?v=t1c7gZbuTeI

Michael Laudahn
Michael Laudahn
14 days ago

Det er et teokrati, ikke et vestligt land, ligesom muhammedaner-naboerne også – hvad ellers

Søren F Espensen
Søren F Espensen
14 days ago
Reply to  steen

Er der, i modsætning til Iran, ikke både frie og demokratiske valg og ytringsfrihed?

H.P.
H.P.
14 days ago

Hvis hele befolkningen fra barnsben er blevet hjernevasket til at tro at de er guds udvalgte folk og at alle andre er dyr og at de har ikke alene har ret til men ligefrem pligt til at dræbe alle andre er det faktisk slemt hvis de har demokrati. Så fri os for dette sukkersøde ” frie og demokratiske valg og ytringsfrihed”.

Søren F Espensen
Søren F Espensen
13 days ago
Reply to  H.P.

NårHa?
Ved du til hvad og hvordan palæstinensisk børne-tv indoktrinerer de uskyldige små poder? Men dét berettet fascistisk MSM ikke noget om, når “ofrene” skal have ulandsbistand og hvad har vi.
Palæstignenserne lader BESTEMT IKKE Israel noget efter.

H.P.
H.P.
13 days ago

Det var ikke det dit indlæg handlede om !
Det handlede om at du brugte “både frie og demokratiske valg og ytringsfrihed?” som en trylleformular der skulle hvidvaske usrael.

Søren F Espensen
Søren F Espensen
13 days ago
Reply to  H.P.

Det var ikke det mit indlæg handlede om !
Det handlede om at du brugte “Hvis hele befolkning fra barnsben er blevet hjernevasket til at tro at de” bare kan slå alverdens jøder ihjel, når det behager dem … alle andre er dyr …pligt til at dræbe … Haramlahs udvalgte folk … ble … ect … osv.

Severinus
Severinus
13 days ago

Der hviler i disse år et tungt mørke over den offentlige debat om Israel, jøderne og konflikten i Mellemøsten. Alt for ofte bliver Israels ret til at eksistere gjort til genstand for tvivl, mens hadet mod jøder igen breder sig i Europa – også i Danmark. Efter Hamas’ barbariske terrorangreb den 7. oktober blev verden vidne til mord, voldtægter, bortførelser og massakrer på civile israelere. Det var ikke “modstandskamp”. Det var rendyrket terror. Hamas er ikke en frihedsbevægelse, men en islamistisk terrororganisation, der bygger på had, fanatisme og ønsket om Israels udslettelse. Alligevel så vi mennesker i vestlige storbyer gå… Read more »

Søren F Espensen
Søren F Espensen
12 days ago
Reply to  Severinus

Dén hér bringer dig ikke mange nye venner på détte site! 🤗
Alene det at du nuancerer muslimer, som flertallet her ikke vil nuancerer jøder, men hellere vil skærer alle over én kam…
Rødfascisme og jødefobi er nedarvet I danske brokvarterer gennem generationer, og har status som fundamentalistiske dogmer.

Du bliver nok forbigået i – pinlig! – tavshed her, fordi der ikke umiddelbart er valide modargumenter.

H.P.
H.P.
12 days ago
Reply to  Severinus

“Hamas er ikke en frihedsbevægelse, men en islamistisk terrororganisation, der bygger på had, fanatisme og ønsket om Israels udslettelse.”
Det er til fulde dokumenteret at hamas er en jødisk oprettet og finansieret organisation.
Hvad med om du forholdt dig til virkeligheden og nej jeg reagerer ikke på et svar fra dig da du enten er dum eller taler imod bedrevidende.

Last edited 12 days ago by H.P.
Søren F Espensen
Søren F Espensen
12 days ago
Reply to  H.P.

Taliban er vores venner, fordi USA støttede dem mod Sovjet.

Utlandssvensk
Utlandssvensk
15 days ago

“He pushed back against Segal’s description of Iran as a “terror regime,” saying Israelis should “pause” before using such language given events in Gaza.” Staten Israel är den absolut värsta terrororganisation vi har sett på länge. Mycket, mycket värre än t.ex ISIS. Men det finns också mycket starkt folkligt stöd för detta inom Israel. Stora delar av befolkningen är helt extremt blodtörstig och har inga problem alls med anfallskrig och massmord. Vilket är en stor skillnad mot t.ex vad vi såg i Tyskland under nazisterna. Där fick regimen dölja sina värsta brott, för de visste att befolkningen absolut inte var… Read more »

http://educaremm.wordpress.com/
http://educaremm.wordpress.com/
15 days ago

Ibland kan man verkligen undra över hur, vem, vilka, var , när och varför, som bibeln för-fattades så som den gjorde? Fanns där med-författare från en judendom och dess “lärda”? De som hade vänt sig från en judendom och istället valt en kristendom? Sådana som kanske då tyckte sig fortsätta bekämpandet av vissa aspekter av en judendom?   (Där då Jesus menas ha attackerat växlingsbord vid templet, och anklagat växlarna för oegentligheter? Samt kritiserat företrädare för en judendom, med diverse nedsättande epitet, eller anklagelser? (-T ex: – “Era inre är inte “rena”! Och även då, -” Ni är fiender till hela mänskligheten”! – “Er fader… Read more »

http://educaremm.wordpress.com/
http://educaremm.wordpress.com/
15 days ago

Ps.

Jag borde nog ha inlett min (alltför långa och kanske lite ovidkommande till inslaget) kommentar, med ett litet “varnande” OT. (!)

http://educaremm.wordpress.com/
http://educaremm.wordpress.com/
14 days ago

Denna nygjorda intervju av Tucker Carlson med Richard A. Werner, är mycket intressant.

Economist Richard A. Werner, Exposes How Banks Manufacture Wars, False Flags & Famines to Usher in the New World Order

 
https://www.youtube.com/watch?v=3Wi_zQX–wE

Jødisk apologi
Jødisk apologi
15 days ago

Jeg er jøde. Har en jøde da ikke øjne? Har en jøde ej hænder, organer, dimensioner, sanser, følelser og passioner? Næres han ej af den samme mad, og såres han ej af de samme våben? Helbredes han ej ved de samme midler og varmes og afkøles han ej af den samme vinter og sommer som den kristne? Hvis I stikker os, bløder vi da ikke? Og hvis I kildrer os, ler vi da ikke? Og gør I os uret, må vi da ikke søge hævn?

Sønderjysk Kaffebord (halal)
Sønderjysk Kaffebord (halal)
15 days ago

Måske I skulle se lidt ind ad. Hvorfor er I hadet alle steder.

Smovserne smovser i andres elendighed
Smovserne smovser i andres elendighed
14 days ago

Se indad, jøder, nej du, det er jo Guds udvalgte folk.

Anders
Anders
15 days ago

Den gamle jødiske grædeviolin klinger falsk og er ganske utålelig, når man tænker på Israels blodige og hæmningsløse folkemord.

– Hævnen er min, siger herren. Ikke jødernes.

Gør kristendommen stærk igen.
Gør kristendommen stærk igen.
15 days ago

Hvis i gør “os” uret, må vi da søge hævn mod jer jøder? Eller er det anti-semitisk?

Fordi de fleste problemer i vesten idag kan spores direkte tilbage til jødiske penge – så hvem gør hvem uret siger du?

De argumenter som du kommer med ved jeg hvertfald ikke ville blive lyttet til, hvis en goyim kom med disse til en zionist.

Utlandssvensk
Utlandssvensk
15 days ago

“Hvis i gør “os” uret, må vi da søge hævn mod jer jøder?” Många av dem verkar anse att de står över alla andra och har rätt att göra vad som helst mot andra grupper. De är det utvalda folket, alla andra är undermänniskor. Om någon grupp av undermänniskor gör motstånd, så blir de Amalek. Detta är då en grupp som enligt deras skrifter måste utrotas totalt. De som inte tror på detta, rekommenderas att lyssna på vad de säger i Israel. Allt det här är helt öppet där, även om de säger något annat när de är i Väst.… Read more »

Utlandssvensk
Utlandssvensk
15 days ago

“Og gør I os uret, må vi da ikke søge hævn?”

Frågan är vad alla andra ska göra, om man har en grupp som hatar alla och är helt fokuserad på att ta hämnd. Som ljuger, lurar, fördriver och mördar. Och i alla lägen anser att de har full rätt till detta.

William did it
William did it
15 days ago
Reply to  Utlandssvensk

Hvem har forfattet den jødiske apologi ?
Gætter du rigtigt, erklæres du for civiliseret – ellers islamofil.

Anders
Anders
14 days ago
Reply to  William did it

Shakespeare skrev denne monolog, da han kendte til de knivsvingende jøders jammer.
Jødens klagesang om humanitet og forståelse, imens han kræver at få lov til at skære i et andet menneske.
Sådan ser det ud, når jøden vil have sit skålpund flæsk.
Intet nyt under solen.

Søren F Espensen
Søren F Espensen
14 days ago
Reply to  William did it

“Dén” der svarede dig først, kunne jo bytte “jøde” ud med “muhamedaner”?
Men dét passer vist ikke rigtigt ind i déns verdensbilledet?

Anders
Anders
14 days ago

Ja, eller du kunne lukke røven og respektere Shakespeares værk.

Naturligvis
Naturligvis
14 days ago
Reply to  Anders

“There is something rotten in the state of Denmark.”

Nogen har rotter på loftet og flagermus i klokketårnet i et Danmark, som er sti for 20 millioner svin, hvoraf de 14 millioner er firbenede og resten har lukket røv.

Søren F Espensen
Søren F Espensen
14 days ago
Reply to  William did it

SE nu åbner dén sig IGEN, og dét VÆLTER ud af dén i TYKKE stråler

Utlandssvensk
Utlandssvensk
14 days ago

“SE nu åbner dén sig IGEN, og dét VÆLTER ud af dén i TYKKE stråler”

Helt normalt för boomercons. Totalt okunniga, men likväl gapigt självsäkra.

Anders
Anders
14 days ago
Reply to  Utlandssvensk

“The fool doth think he is wise, but the wise man knows himself to be a fool.”

William Shakespeare

misantropen W.S.
misantropen W.S.
13 days ago
Reply to  Anders

Hvis man er klog, ved man, at man er dum. Da jeg derfor nu ved, at jeg er dum, ved jeg derfor også, at jeg er i vikeligheden er klog.(W.S.)

Shakespeare har mange ‘smarte’ bemærkninger, men logik var ikke altid hans stærke side.
Han viser sjældent, hvordan man morer sig i sine teaterstykker. Når de skal til at more sig i et teaterstykke, siger de “nu morer vi os” – og så forlader de altid scenen (“exeunt all”).
Derimod viser han gerne scener, hvor skuespillerne i rollen slagter og myrder hinanden med blodet sprøjtende ud på publikum.

Anders
Anders
13 days ago

Jeg kan forstå på dig, at du og Shakespeare har meget til fælles, bortset fra at Shakespeare var et kendt geni.

W.S. er livgivende
W.S. er livgivende
13 days ago
Reply to  Anders

Læs ham på det originale engelsk fra 1600-tallet.
Den mand er et sprogligt geni og jeg når ham ikke til sokkeholderne.
Heldigvis er jeg klog, når bare jeg tilstår at være dum!
William er uden tvivl verdens største sproggeni og heldigvis er flere af hans stykker filmatiseret og især af englændere, som det bør være.

Søren F Espensen
Søren F Espensen
13 days ago

Hvilket man NÆPPE kan sige, om ham du svare her.

Anders
Anders
13 days ago

…svarer…
Prøv igen stakkel.

Søren F Espensen
Søren F Espensen
14 days ago
Reply to  William did it

Dét VÆLTER forsat ud.

Anders
Anders
13 days ago

Lille stakkel. Snydt i skolen og dum i livet.
Det er vist bedre at du holder mund og lader folk tro, at du er en idiot, end at du åbner munden og fjerner enhver tvivl – gang på gang.

Søren F Espensen
Søren F Espensen
13 days ago
Reply to  William did it

Nu påtvynge den også ande gramatysk ond&vysnyng på en højhellygdag.

Smovserne smovser i andres elendighed
Smovserne smovser i andres elendighed
14 days ago

Du er sgu ikke smovs.