“Cancerrates are exploding globally”

“This Is Nuremberg Tribunal Material”

Den gamle cancerprofessor Angus Dalgleish i et helt nyt interview med en hollandsk kanal. Det er langt, men det er vigtigt. Der er ikke mange – og slet ikke beslutningstagere – der har lyst til at beskæftige sig med følgerne af Covid-vaccinerne, men jeg har.

For det første er det alletiders største medicinske forbrydelse, en aldrig før set horribel ondskab, og for det andet er jeg selv forhenværende cancerpatient. Jeg er dog ikke vaccineret, men jeg ved, at det kunne være sket for enhver. Derfor har jeg let med at føle mig solidarisk med de vaccinerede.

Fra minut 58:00 handler det om de to præparater, der sendte min knoglemarvskræft i fuld remission – Fenbendazole og Ivermectin. Det er over to år siden, og jeg er stadig cancerfri, men går til kontrol på Rigshospitalet hver anden måned. Alle lærebøgerne kalder Myelomatose for ‘uhelbredelig,’ så jeg er jo spændt på, hvor den cancer er blevet af efter min selvbehandling.

In a conversation posted to the LIGHTHOUSETV YouTube channel, British oncologist Angus Dalgleish claims he is witnessing a disturbing rise in cancer cases following Covid vaccination campaigns.

He accuses Pfizer of being “only interested in expanding markets,” says doctors and institutions are complicit in an “organized assault,” and describes the continued promotion of boosters as “grievous bodily harm.”

Oncologist and Professor Emeritus Angus Dalgleish says “everybody” is now getting cancer post Covid jab: “Now it’s everybody” “I am really horrified at the number of people getting cancer now”. “This is grievous bodily harm”… “this is an organized assault, basically”. læs det hele “I AM REALLY HORRIFIED”: Top Oncologist Warns of Exploding Cancer Rates After Covid Boosters

Subscribe
Notify of
guest

11 Comments
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Søren F Espensen
Søren F Espensen
4 days ago

Vi skal nok frem til tiårs-skiftet 20 – 30, før alle voksne -5% rigtigt har forstået, hvad det er for noget djævelskab, de har ladet sig injicerer med; vaccine er dét jo ikke. Hvis det så “bare” kun var cancer, men dén er kun en mindre del af rædslerne. Det er kun de kendte raske 50-65 årige, der en morgen glemmer at vågne, vi læser om. Gennemsnitsdanskeren bliver bare kulet ned uden store overskrifter. mv osv ect … I mine kredse har jeg mistet en del til Heunicke-Frederiksen Syndromet, og en del er blevet invalidret af samme. Dette er noget,… Read more »

Østergaard
Østergaard
3 days ago

“I mine kredse har jeg mistet en del til Heunicke-Frederiksen Syndromet, og en del er blevet invalidret af samme.”

Og den diagnose kunne du stille med 100% sikkerhed, fordi?

Søren F Espensen
Søren F Espensen
3 days ago
Reply to  Østergaard

At du – stadig! – er i benægtelsesfasen mht det mRNA-junk, du gentagende gange har ladet injicerer i din krop, anser jeg hverken som mit ansvar eller mit problem.

Jesper
Jesper
3 days ago

Haha jeg sad og ventede på svaret, og sagde “han har ikke det mindste bevis for noget som helst i den historie, men vil istedet straks angribe ham der spørger efter det”. Og ganske rigtigt. Havde historien været sand ville du bare have skrevet hvor du vidste det fra, og dermed have hjulpet milliarder af mennesker i hele verden med din indsigt, baseret på et statistisk set uvurderligt evidensgrundlag af usædvanligt mange vaccine-skadede ofre omkring lige netop dig. Men når det ikke er “dit ansvar eller problem” at offentliggøre den slags uvurderlig viden for hele menneskeheden, så må vi jo… Read more »

Søren F Espensen
Søren F Espensen
3 days ago
Reply to  Jesper

Du skal passe på med de svampe, for de kan være rigtigt farlige, og søge hjælp for din panikangstagtige rædsel, der er ved at ødelægge din tilværelse.

Anders
Anders
4 days ago

Off topic:
Har politiet mon den samme pusher, som politikerne på Christiansborg?

https://www.bt.dk/krimi/betjent-frifindes-i-kokain-sag

Det kræver en hel del kokain, når der skal vaskes sager fra morgen til aften.

Next topic
Next topic
2 days ago
Reply to  Anders

Spørg Zelensky om kokain som drivmiddel til en tom hjerne – han er xperten.
Hver gang Zelendigskid slår en skid, er det en ‘gamechanger’ i usa’s proxykrig mod Putin.

Nielsen
Nielsen
19 hours ago

Hvis vi holder diskussionerne på et niveau, hvor vi undgår fornærmellser for fornærmelsernes skyld, har vi et fælles samtalegrundlag. Når man ser de samme uenigheder dukke op i næsten ethvert kommentarspor, er det svært at komme med sit argument.

Søren F Espensen
Søren F Espensen
19 hours ago
Reply to  Nielsen

Når man kaster Steen ind i en flok ulve, må man hyle, med dem man rammer!
Moské Steen skulle stritte lidt imod?

Men ja, der er et par stykker, der ikke har lært om argumentets kraft, eller?

Cat Girl
Cat Girl
2 days ago
Anders
Anders
4 days ago