“Var det en del af planen?”

“Hvad er forskellen på ‘udslettet’ og ‘nedbrudt?”

En pragtfuld udspørgning i Kongressen forleden af U.S. Central Commands chef, admiral Brad Cooper. Under Anden Verdenskrig havde USA 4 admiraler, i dag opgives antallet til “mellem 200 og 300.” De er så glade for deres stillinger, at de taler hvem som helst efter munden.

Når kongresmedlemmet Seth Moulton, der er gammel mariner, nævner general Westmooreland, er det fordi han var kendt for under Vietnamkrigen at lyve på politikernes bestilling hele vejen igennem. “Alt går efter planen,” messede han, mens USA dagligt tabte krigen og 58.000 amerikanere og 2 mio. vietnamesere døde.

På 8 minutter bliver den halvsenile Trumps håbløse Iran-eventyr på Israels vegne udstillet af en af hans firestjernede psykofanter.  Man må le råt samtidig med, at man græder på verdens vegne.

Herhjemme lever vi, som om vi aldrig kommer til at mærke konsekvenserne af den oliemangel, fødevaremangel og den inflation, Israel og USA har skabt. Vi taler ikke om det. Gad vide, hvem der skal have skylden, den dag vi ikke længere kan undgå at tale om det?

Subscribe
Notify of
guest

43 Comments
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Besat af Retfærdighed
Besat af Retfærdighed
1 day ago

Også i Ukraine går alt efter planen – Zelensky er en del af planen. Hver dag vinder Ukraine et helt utroligt væld af sejre over hele fronten 24/7/365. Hver dag er en start på en ‘gamechanger’, der skubber fronten mindst 2 meter mod øst. Russiske soldater får uddelt masser af toiletpapir, fordi de er skidebange for Ukrainske superdroner, som nu kan reparere sig selv og er næsten umulige at styre. Man kan sige, at Ukraine sejrer sig selv ihjel – Ukraines soldater kan slet ikke følge med alle de ‘gamechangers’ der vælter ind fra det krigsliderlige EU’s krigsliderlige kællinger i… Read more »

H.P.
H.P.
1 day ago

“Von der Løgner prøver at snakke Putin ihjel, men ville det ikke være imod krigens love?”
DEN var god.

Utlandssvensk
Utlandssvensk
1 day ago

Ja, vi lever i en helt grotesk propaganda. Ungefär som tyskarna under 1942-45, som hela tiden trodde att nya Wunderwaffen skulle vända kriget.

Men samtidigt jobbar våra politiker hårt på att få oss in i kriget. De är nu MYCKET nära att lyckas. Ryssarna nästan måste svara på våra provokationer snart. De är redo för ett stort krig, men det är knappast vi. Och USA kommer att strunta i oss, Bibi lär inte låta dem satsa sina sista missiler på att skydda t.ex Lettland.

Vad gäller Zelensky, kommer han snart fly till Israel. Hans föräldrar är redan där.

Er politikerne blevet suicidale?
Er politikerne blevet suicidale?
1 day ago
Reply to  Utlandssvensk

Der er noget perverst ved Sveriges regering, som nærmest praler og fremhæver sig selv, ved at påstå at Sverige er det første land, som Rusland vil smadre i ww3.
Svenske politikere ser gerne at Gotland brændes af først, før Danmarks Bornholm og Tyklands Rügen? hvorfor ved ingen?

Gid det svenske folk ville besætte den svenske rigsdag indtil deres politikere fungerer igen.
Ellers må kloge og dristige psykologer erklære den svenske regering for klinisk sindssyg.

Utlandssvensk
Utlandssvensk
1 day ago

“Ellers må kloge og dristige psykologer erklære den svenske regering for klinisk sindssyg.”

Det är väl ungefär samma i Danmark? Mette Frederiksen har varit minst lika aktiv med krigshets som den svenska regeringen.

Sen är det liknande i många andra länder, t.ex UK och Tyskland. För att inte tala om Baltstaterna. Estland och Lettland gör allt de kan för att få krig.

Utlandssvensk
Utlandssvensk
1 day ago
Reply to  Utlandssvensk

Flera framstående debattörer hävdar att Mette Frederiksen är den ledare i EU som har kommit med den mest radikala krigshetsen mot Ryssland.

T.ex har jag hört detta på The Duran.

Anders
Anders
1 day ago
Reply to  Utlandssvensk

Som sædvanlig en omgang varm luft fra Mette Frederiksen, som lever af at fabulere om alt og ingenting og forskønne sit eget væsen.
Selvfølgelig skriger hun på krige, som hun hverken kan udkæmpe eller vinde.
Ansvar tager hun aldrig og når katastrofen rammer, så er hun stukket af som den første.

Utlandssvensk
Utlandssvensk
21 hours ago
Reply to  Anders

Denmark’s PM Frederiksen knew NOTHING about Ukraine before the conflict but is heartily for Kiev’s victory over Russia

“If we allow Russia to decide on the future of Ukraine, then we have allowed Russia to continue in other European countries”

“I didn’t know ANYTHING about your country before the war”

So, can we say that she is definitely unfamiliar with the root causes?

https://x.com/MyLordBebo/status/2061368782535180618

N er værre end S + DK
N er værre end S + DK
1 day ago
Reply to  Utlandssvensk

Frit efter Rudyard Kipling’s 1889 poem:
East is Eating us and West is Wet, and never the twain shall (eat pigs) meat.

Norge er det mest kulturelt traumatiserede nordiske land lige nu.
De er så opfyldte af selvhad i Norge, at norske politikere, for at berige deres egen mangel på kultur, vil supplere den med islamisters mangel på kultur.

Så det skal nok gå galt, når to selvhadende og samtidigt selvhævdende subkulturer, udveksler dårligdomme i én stor fælles svinet Skizofren fremtid uden griseri.

Utlandssvensk
Utlandssvensk
1 day ago

Här är lite om hur Sverige dras in i krig mot Ryssland. Jag gissar att det är liknande i Danmark.

From Peace Nation to Battlefield, Sweden’s NATO Transformation w/ Mats Nilsson
Swedish dissident journalist Mats Nilsson, who reveals how a series of agreements including the DCA deal, PAX Sinica membership, and a new US technology prosperity pact have locked Sweden into Washington’s military-industrial agenda, sidelining the European Union and stripping Sweden of meaningful sovereignty.

https://www.youtube.com/watch?v=Tg84uEHYG2I

Utlandssvensk
Utlandssvensk
1 day ago
Reply to  Utlandssvensk

Mats Nilsson säger att:

Sverige har gått från att sträva mot fred till att hetsa för krig.

Sverige har helt underordnats sig USA.

Wallenberg har varit drivande.

Sverige är nu basen för ett planerat angrepp på Ryssland. Massor av material plus upp till 60 tusen soldater ska samlas i ett litet område. Vilket då kommer att bli ryssarnas mål nummer 1, om krig bryter ut.

Svenska väljare fattar noll och ingen bryr sig.

Utlandssvensk
Utlandssvensk
1 day ago
Reply to  steen

Det verkar vara liknande i hela EU, men mer hysteriskt i vissa länder.

EU vill ha krig.

Utlandssvensk
Utlandssvensk
1 day ago
Reply to  steen

Här är centrum för krigshetsen i Sverige:

https://cornucopia.se/

Helt sinnessjuk krigspropaganda, hela tiden. Men samtidigt har den bloggen stort inflytande i Sverige, många ledande politiker verkar läsa den.

Om man läser kommentarerna, ser man snabbt att det finns MÅNGA svenskar som direkt längtar efter krig. De tror att vi snabbt och lätt kan besegra Ryssland. Totalt vansinne……

http://educaremm.wordpress.com/
http://educaremm.wordpress.com/
1 day ago

DENNA mycket intressanta och nästan svårbegripliga redogörelse kring en VÄRLDSEKONOMI och dess drivkrafter, mekanismer och företagsamhet av mer eller mindre mycket, mycket märkliga sort och slag, som samtidigt kanske är lika ”eviga och obönhörliga ekonomiska styrsystem”, som i princip alltid har förekommit? I större eller mindre grader? Och vare sig det har handlat om monarkier, demokratier, diktaturer eller krigsregering? Mycket svåra ekonomiska nationella och globala mekanismer och vinstfokus som går SÅ HÖGT ÖVER de flesta nationalstatsnivåer? Och som därför kan verka vara både lite skrämmande, brutala, okänsliga och hänsynslösa system och därmed nästan som ofattbara och obegripliga system? Här, (nyligen… Read more »

http://educaremm.wordpress.com/
http://educaremm.wordpress.com/
1 day ago

Ps.

Titeln på youtubeprogrammt är: “- Politicians Aren’t Governing — They’re Actors. Here’s. Who Actually Runs the World | Simon Dixon”.

Hodja viser hvad MSM skjuler
Hodja viser hvad MSM skjuler
1 day ago
Reply to  steen

Nogle steder på nettet påstås det at
der ikke er nogen mangel på olie og mad, og at inflationen
i Danmark er skabt af Chrborgs “grønne” politikere. Hvad
Iran angår, vil det så ikke være meget farligt for Europa
hvis islamister bliver i stand til at anbringe atombomber
i spidsen af deres raketter?

http://educaremm.wordpress.com/
http://educaremm.wordpress.com/
1 day ago
Reply to  steen

Ja, och en annan rolig mening är också: – “We are going to Mik, Fik and Tik you”!

Detta när man med militära medel vill gå in i andra länder, och då tro sig om att kunna både erövra, omdana och FÖRNYA de länderna. (!)

Mik = Militärindustriella Komplexet.

Fik = Finansindustriella Komplexet.

Tik = Teknikindustriella Komplexet.

(!)

Politik er tilfældigheder styret af fanden.
Politik er tilfældigheder styret af fanden.
1 day ago

Mark Twain citat:

In religion and politics peoples belief’s and convictions are in almost every case gotten at second-hand, and without examination, from authorities who have not themselves examined the question at issue but have taken them at second-hand from other non-examiners, whose opinions about them were not worth a brass farthing.

Oslo/Norge
Oslo/Norge
1 day ago

At USA bare hadde 4 admiraler under andre verdenskrig er en sannhet med sterke modifikasjoner, de hadde 4 som var høyere enn «full» admiral og som dermed tilsvarer det vi på norsk vil kalle «Storadmiral», jfr de tyske Raeder og Dönitz. I rekkene under var det admiraler, viseadmiraler og kontreadmiraler (rear admirals) i hundrevis, dette bør ikke forbause noen da USA i 1945 disponerte rundt 70% av verdens militære tonnasje i nær 7000 skip og langt over 3 millioner mannskaper. Dette i tillegg til Marinekorpset med sine nær 500 000 soldater og deres farkoster. Jeg er sikker på at det… Read more »

Last edited 1 day ago by Oslo/Norge
Oslo/Norge
Oslo/Norge
1 day ago
Reply to  Oslo/Norge

OK, denne demokratiske kongressmannen Moulton benyttet anledningen til å presse den militære toppledelsen med pinlige spørsmål som i rettferdighetens navn burde blitt stilt til den POLITISKE toppledelsen… Jeg oppfattet intet om antall admiraler under ww2 kontra nåtiden men at denne 8 minutters videoen etter snart en uke kun hadde blitt sett av noen få hundre er merkelig, det betyr forhåpentligvis at den også er lastet opp av mange andre. Det er ikke veldig ofte jeg tar meg god tid til Snaphanen nå, jeg er alt for mye online og føler trang til å nyte den korte og intense nordiske sommeren… Read more »

Trist nyt for Voldemort Zelensky
Trist nyt for Voldemort Zelensky
18 hours ago

Efter mere end fire års krig i Ukraine kan Voldemort Zelensky være på vej til at mærke konsekvenserne på hjemmefronten. Nye tal fra et statsejet ukrainsk meningsmålingsinstitut viser nemlig, at opbakningen til den ukrainske præsident er faldet den seneste tid. Selvom Zelensky fortsat nyder betydelig støtte blandt ukrainerne, peger udviklingen på en sjælden tilbagegang for den magtfulde leder. Ifølge tænketanke kan udviklingen hænge sammen med, at flere ukrainere mærker konsekvenserne af den langvarige krig i Ukraine. Krigen har kostet enorme ressourcer og sendt hundredtusindvis af ukrainske soldater til fronten. (ovenstående er en ‘spejling’ af en af lignende artikler i dansk… Read more »

Utlandssvensk
Utlandssvensk
10 hours ago

Hemmafronten för Zelensky och nästan alla runt honom är Israel. Han och hans gäng gör bara ett jobb i Ukraina. De får plundra så mycket de kan, så länge måååånga vita kristna dör.

Sen flyttar de allihop till lyxvillor i Israel. Några är redan där.

Utlandssvensk
Utlandssvensk
10 hours ago

Hemmafronten för Zelensky och nästan alla runt honom är Israel. Han och hans gäng gör bara ett jobb i Ukraina. De får plundra så mycket de kan, så länge måååånga vita kristna dör.
Sen flyttar de allihop till lyxvillor i Israel. Några är redan där.

Cat Girl
Cat Girl
1 day ago

OT – Alle alternative kræftbehandlinger beskrevet på oasis of hopes website:

https://www.oasisofhope.com/

Interview med oasis of hope, på David Knight

Klovnebussen afgår fra Bruxelles om få minutter
Klovnebussen afgår fra Bruxelles om få minutter
35 minutes ago

Diktator Mædde bliver kronet en af dagene, det betyder at:

Provokationerne mod Rusland fortsætter,
Mæddes ukrainsk-/jødiske kæreste fortsat kan fylde lommerne med de danske skatteborgeres penge,
Højere skatter og afgifter (medgiften skal jo finansieres),
Mere overvågning af den enkelte borger,
Højere inflation.

Klovnebussen afgår fra Bruxelles om få minutter
Klovnebussen afgår fra Bruxelles om få minutter
1 day ago

Her er beviset, det var en russisk drone fordi skriften på den var skrevet med kyrilliske bogstaver:

https://www.dr.dk/nyheder/udland/rapport-slaar-fast-drone-bag-eksplosion-i-rumaenien-var-russisk

😂🤣👌

Utlandssvensk
Utlandssvensk
1 day ago

Tja, EU har ju avskaffat demokratin i Rumänien, så det är väl ett perfekt land för att göra “false flags”. Det har varit en del spekulation om att de tänker använda Rumänien som bas för att skicka in trupper till Odessa. Troligen då främst franska soldater. Unga män från Skandinavien lär väl främst hamna i Baltstaterna, gissar jag. Inte mycket folk där och de med hjärna flyttar nog så fort de kan. I Ukraina får män sen länge inte lämna landet och de införde nyligen en mildare variant av detta i Tyskland. Bara en tidsfråga innan något liknande kommer i… Read more »

Ole
Ole
1 day ago
Reply to  Utlandssvensk

Alle baltiske mænd i den våbenføre alder er allerede trygt placeret i Vesteuropa, hvor de arbejder og stjæler. Ditto for ukrainske mænd, der tidligt så skriften på væggen, og i øvrigt er pisseligeglade med deres korrupte møghul af et fædreland, som vi også bør være.

Utlandssvensk
Utlandssvensk
1 day ago
Reply to  Ole

“Alle baltiske mænd i den våbenføre alder er allerede trygt placeret i Vesteuropa, hvor de arbejder og stjæler. Ditto for ukrainske mænd”

Många män från Ukraina är här och många är också i Ryssland. Men mellan en och två miljoner har troligen dött i kriget och några miljoner gömmer sig inne i Ukraina.

Sen är det här med “våbenføre alder” väldigt flexibelt i Ukraina. Många gamla gubbar (även 60-70 år) tvingas ner i skyttegravarna.

EU = Europæiske Underverden
EU = Europæiske Underverden
1 day ago
Reply to  Utlandssvensk

Ifølge dansk TV befinder der sig en hær af rumænske mænd i Danmark.
De er på plyndringstogt i Danmark for at stjæle resterne af det, som den danske stat har stjålet for at sende til Ukraine.
Hvis Skrigeskinken blive statsminister igen, vil jeg anbefale danske skatteslaver at flygte til Rumænien, eller Ukraine. Det er i disse lande danskerne surt erhvervede penge befinder sig.

Utlandssvensk
Utlandssvensk
1 day ago

“Hvis Skrigeskinken blive statsminister igen, vil jeg anbefale danske skatteslaver at flygte til Rumænien, eller Ukraine. Det er i disse lande danskerne surt erhvervede penge befinder sig.”

Bättre att i så fall flytta till Norge, eftersom ännu mer pengar som har stulits från danskarna befinner sig där.

För den stora kostnaden för kriget i Ukraina har varit högre priser på energi, vilket har gett inflation. Och det var troligen Norge som sprängde Nord Stream, på order av USA. Vilket de har tjänat helt enorma summor på!! Men nästan säkert får de på något sätt ge det mesta till USA.

Anders
Anders
23 hours ago
Reply to  Utlandssvensk

Jeg har ikke tidligere hørt at Norge skulle stå bag sprængningen af Nord stream.
Så vidt jeg er orienteret, så blev sabotagen udført af ukrainere.

Utlandssvensk
Utlandssvensk
23 hours ago
Reply to  Anders

“Jeg har ikke tidligere hørt at Norge skulle stå bag sprængningen af Nord stream.”

16 February 2023 

US and Norway blew up the Nord Stream Pipelines: Seymour Hersh

https://www.helsinkitimes.fi/world-int/22973-us-and-norway-blew-up-the-nord-stream-pipelines-seymour-hersh.html

Anders
Anders
22 hours ago
Reply to  Utlandssvensk

Der er mange teorier og pile der peger i flere retninger.

https://www.theguardian.com/world/article/2024/aug/15/ukrainian-team-blew-up-nord-stream-pipeline-claims-repor

Sandheden får vi nok aldrig, da vores egne politikere står i fremmede nationers tjeneste.

Utlandssvensk
Utlandssvensk
22 hours ago
Reply to  Anders

“Der er mange teorier og pile der peger i flere retninger.”

Jo, jag vet. Men jag finner den med Norge-USA klart mest trovärdig, efter att ha läst en del om saken.

Men visst, troligen får vi aldrig reda på hela sanningen.

För övrigt tror jag att även Sverige idag skulle lyda USA helt, om de bad oss att spränga eller förstöra något. Kanske har det redan hänt.

Anders
Anders
22 hours ago
Reply to  Utlandssvensk

Sandheden får vi ikke i vores “oplyste demokratier”.
Mon ikke Oluf Palme også blev dræbt af USA?

Anders
Anders
21 hours ago
Reply to  steen

Jeg må konstatere at USA og Israel myrder løs, på alt og alle, efter “behov”.
Det var så hvad der kom ud af anden Verdenskrig.

Klovnebussen afgår fra Bruxelles om få minutter
Klovnebussen afgår fra Bruxelles om få minutter
28 minutes ago
Reply to  Anders

Selvfølgelig blev han det, den mindste tilnærmelse til Rusland (dengang Sovjetunionen) tåles og tåltes ikke. Men det er jo mere underholdende at hænge en afdød småalkoholiseret forsikringsmand op på det (Stig Engstrøm aka Skandiamannen) En mand, som tilfældigvis går ud fra Skandiabygningen på Sweavägen præcis i det øjeblik hvor Palme og konen går forbi og igen helt tilfældigt har han en skarpladt pistol i lommen den dag.

Utlandssvensk
Utlandssvensk
23 hours ago

Vad tycker du om de som bor i länder som Danmark har varit med om att förstöra med bomber och krig? Som t.ex Libyen och Irak.

Borde de flytta till Danmark? För att få kompensation för den skada som ni har gjort?