Sabotage eller ulykke?: Jeg har fået lavet en slow motion-version af den officielt udgivne video. Alerta Digital skriver bl.a.: “Flere tilstedeværende hørte en eksplosion – ikke lyden af sammenstød. Vogn nr. 2 blev presset lodret op – ikke slynget ud til en af siderne.” Hvis man ser videoen, evt flere gange, er det første man ser at vogn to eller tre er på vej af skinnerne allerede fra sekund 14, så et kraftigt lysglimt og røg mellem vogn 1 og vogn nr 2, så afspores vogn to og først da førervognen. Det ligner afgjort den eksplosion, folk på stedet fortæller om, men det er umuligt at sige, om den er en følge af afsporingen.
WARNING: Video contains footage that some may find disturbing. Video footage has emerged of the moment a train in the Santiago de Compostela crashed, killing 78 passengers and leaving over 140 injured in one of the worst train crashes in four decades. The footage, recorded by a security camera positioned above the track, shows the trains first carriage behind the locomotive come off the tracks first, slamming the tail of the locomotive into a concrete wall. Santiago de Compostela train crash: Video footage emerges showing the moment train derails and kills 78
SANTIAGO DE COMPOSTELA: Government working on hypothesis it was an accident, At least 60 people dead after train derails in Spain, leaving dozens of passengers crushed under smashed carriages. El Pais skriver at det er et næsten nyt højhastighedstog på en nyrenoveret banestrækning, og at togets fart ikke kan forklare ulykken, som er den værste i Spanien i 40 år. Samtidigt skriver avisen dog, at toget kørte alt for hurtigt til kurven. Man bemærker, at det spanske indenrigsministerium var lynhurtigt til at meddele, at der ikke kunne være tale om et attentat – midt om natten! De enkelte vogne bliver først undersøgt i dag torsdag. I parentes kan det bemærkes, at i dag er den lokale helgens dag, Santiago Matamoros, ‘muslimdræberen’, en dag spanske muslimer har klaget over festligholdelsen af i nogle år. Vidne fortæller, at der lød en eksplosion, inden højhastighedstoget blev afsporet. – Var det en ulykke?
Now isn’t that interesting. In france in the last week or so there have been two train derailments, one having passengers and another containing nuclear waste. Both are thought to be sabotage. In Canada we had a very very serious train derailment that has killed scores of people and wiped out part of a small town within the last month. Now we have a train derailment in Spain killing 20 and not too long after Al-Qaeda suggested that muslims go after trains instead of aircraft as they are much easier targets. Vlad Tepes
Om 27 år är Sverige inte längre svenskarnas land
Ja du läste rubriken rätt – 27 år! Det dröjer inte längre tills dess det är fler invandrare än svenskar i Sverige, om dagens politiker får styra. Det som tog tusentals år att bygga upp, har tagit två generationer att rasera. Är det bara falskt alarm? Många har ju ropat vargen kommer länge nu. Den tycks ju komma – men långsamt – tänker du. Tänk om!
Många är de som ropat vargen kommer. De smartaste och de med mest insikt insåg vart det skulle barka redan för 20-25 år sedan. Bara ta hatten av för dem. Nu kommer vi andra sengångare med på tåget. Men vi kommer – var så säkra. De som varnade fick rätt. Deras farhågor har t.o.m. överträffats i antalet permanenta uppehållstillstånd som beviljats under perioden 1980-2012 – 1.640.746. Vem kunde tro det 1980, när vansinnet påbörjades?! læs videre
Jeg har med visse mellemrum vist det med tal gennem ti år, og det er klart, at jo nærmere vi kommer 2040-2050 desto præcisere bliver prognosen. For den der hører det første gang, lyder det alarmistisk, men det er det ikke. For mit vedkommende var første gang en SCB rapport gengivet i Aftonbladet for 12-15 år siden, den satte årstallet til 2049. Nu er det rykket lidt frem. Siden da, er de løbende tal røget fra pressen over på f.eks. Affes Statistikblog, da man vel skønner, de netop vil alarmere det svenske folk, en alarm der i så fald ville ankomme på et temmeligt fremskredent tidspunkt i forløbet.
For tolv år siden troede jeg nok, at svenskerne kunne undgå at komme i mindrertal. Det tror jeg ikke længere, nu er kun tidspunktet til forhandling med historien. “Hvad så”, vil de ansvarlige sige, “vi kan have det samme, ja et bedre land med andre mennesker.” Næppe, siger jeg, ikke ud fra noget, som kan observeres i dag. Sverige er historien om den kogte frø, der hvis den skulle have gastonomisk korrekt, skulle have heddet den friturestegte frø. Det bliver interessant at overvære, hvis der kommer en dag, hvor ansvaret skal fordeles, hvis der altså er nogen tilbage til at fordele det.
Jeg ser Sverige for mig som en fyldt bus, der er på vej mod en dyb kløft. Kortet siger, der er en bro over, men når de ser ud af forruden, er der ingen. Næsten alle har valgt at tro kortet frem for deres øjne. At være svensk, er at være drømmen om hvordan verden burde være, dissident bliver man ved at gengive den som den er. En svensk ‘borgerlig’ kan få de sidste ord for at illustrere den alt dominerende opfattelse i den politiske klasse indtil denne dag. Der er ingen grund til at tøve så nær ved målet, gaspedalen i bund, that’s the spirit, min gosse:
Svensk direktør på knæ, men slaget er tabt
Tilbage i Dubai sidder Thomas Lundgren med sit velfortjente rygte. Han valgte side, og nu vil han vælge om, men han er indtrådt i rædselskabinettet af sharia-apologter for længst. Han bliver ikke glemt i Vesten lige med det samme. Det er jo ikke det normale, at man ligefrem bliver glad og opløftet af at læse aviser, men det sker: “Hvis hun ønsker å jobbe i Doha eller for oss har hun en jobb, det var heilt feil å sparke henne. Det var totalt unødvendig sier Thomas Lundgren .” Mon ikke hun betakker sig? Marte skulle sagsøge ham for bagtalelse, svie og smerte og uberettiget fyring.
Fortsæt med at læse “Togafsporing i Spanien: 80 dræbte og 131 sårede”









