“Forstyr ikke din fjende mens han er ved at begå selvmord”
Oberst Lawrence Wilkerson, fhv. stabschef for general Colin Powell, blev pinsens korte, lette foredrag om tunge emner. Alligevel overlever hans munterhed nedenunder. Den små gamle damer i tennissko, er Wilkerson’s kode for MAGA folk i moden alder uden en gnist af politisk tæft. Nogle man kan bilde alt ind. ‘Fjenden der begår selvmord,’ er Kina’s attitude til USA under kaospiloten Trump. Man får også at vide, med hvilke små tegn Kina’s foragt for Trump viste sig, da han for nylig besøgte Peking, begyndende med, at det ikke var Xi Jinping der modtog ham i lufthavnen, som han gjorde med Putin en uge efter.
Interviewet kommer hele cirklen rundt. “Hvordan kunne selv Trump være så dum, at angribe Iran?” Ikke mange er i tvivl om, at Netanyahu sidder med alle Epsteins filer, og har de nødvendige klemmer på Donald og Melania, for nok er Trump talentløs, men der er alligevel en grænse, mener Wilkerson. Han er afpresset til at begå dette politiske selvmord.
Jeg har iøvrigt hørt flere steder, at USA’s rigtige tab i forbindelse med overfaldet på Iran, skulle være 900 døde og 5000 sårede, foruden store materielle tab. Indtil videre hemmeligholdes det for amerikanerne.
Trump-bannere i Washington
“The child-man’s” narcissisme er ved at kamme over. Broer og lufthavne opkaldt efter ham. Kennedy kulturcentret. Han vil tilføjes på Mount Rushmore. En triumfbue der er dobbelt så høj som den i Paris og flere forgyldte statuer af ham selv. Nu tænker indbyggerne i Washington på Moskva under Stalin og Peking under Mao, når de ser bannere af Trump hængt op på flere ministerier, og de spørger sig selv, om de er ved at blive vanvittige, eller om Trump er. Man savner jo en Christopher Hitchens til at kommentere denne tid. Trump demands gratitude in D.C. So he put up banners, skriver Washington Post.
Millions of Americans are Living in Third-World USA
Uligheden i USA er enorm. Hvor stor kan man se mange steder på nettet. Det er disse mennesker, hvis vilkår Trump for leden sagde, han var ligeglad med. Det eneste han interesserede sig for, var “Irans atomvåben.” Men det er ikke så mærkeligt, at Trump havde mange fattige vælgere at appellere til under valgkampen, som han har svigtet nu. Det er heller ikke mærkeligt, at mange er vrede over de enorme milliarbeløb, USA giver til Israel, så de kan have den gratis uddannelse og sygehushjælp, som USA ikke har.
Chapters
0:00 Undrinkable Water
1:00 Wealth Gap
2:13 We lived in rural Appalachia,
2:39 then moved to “Third-World” SE Asia.
4:12 NO Grocery Stores
5:18 Appalachian Poverty
8:32 NO Healthcare
9:38 Seniors are becoming homeless
10:28 Working 68 hrs/week
11:43 $7.25 minimum wage
12:50 NO Maternity Leave
15:52 NO Internet
16:22 16 million children in poverty
17:10 EXTREME Education Inequality
18:06 The truth
19:19 Appalachian wisdom
20:11 Extreme Energy Costs

Også iflg. Benjamin Fulford var besøget i Kina en ydmygelse for “Trump”, da Fulford mener at vide den nuværende præsident er fake – ovenikøbet nr 2 af slagsen. Den rigtige Trump skulle være ombyttet i forbindelse med G7 mødet i Canada juni 25. Forklaringen findes i Fulfords mange artikler. Benjamin Fulford’s site er meget underholdende https://benjaminfulford.net/ og informativt, selvom meget jo er vanskeligt at bevise for almindelige folk. Har man ikke råd at betale for al informationen, kan man få dage efter en offentliggjort artikel læse hele artiklen på dette site. Her fx link til besøget i Kina: https://prepareforchange.net/2026/05/21/benjamin-fulford-report-khazarian-mafia-delegation-to-china-led-by-jared-kushner-totally-humiliated-may-18-2026/ Også… Read more »
Nu bliver Mædde snart kronet som diktator igen, hvilket betyder: Flere penge til Ukraine, højere skatter og afgifter,mere overvågning og færre frihedsrettigheder mv.
Der er noget at glæde sig til.
2026 Iran Conflict — Military Losses Tracker
https://www.globalmilitary.net/conflicts/iran-2026/
Om USA skjuler antallet af dræbte er svært at afgøre. Jeg tvivler.
Det går nok ikke at holde tabstallene skjult i længden. Slet ikke for de pårørende.
************************************
Det er det ikke så underligt, jeg citerer flere militærfolk blandt andre Wilkerson. Vi er også holdt hen i næsten absolut mørke om f.eks. ødelæggelserne i Israel. Men jeg finder deres oplysninger temmelig sandsynlige, specialt fordi folk som Wilkerson har gode kilder helt op i det Hvide Hus *
STEEN
Det kan altså godt undre en at MSM nærmest aldrig
kritiserede Biden og hans slæng. Han beskyldes for at
være den mest korrupte, uduelige og umulige præsident
i USA’s historie. Hvorfor var der aldrig nogen hård kritik
af Biden, Obummer, Kamala Harris, Hillary Clinton og
Nancy Pelosy i Politiken, Information, JP, Berlingske
eller DR og TV2 ? På nettet er der masser af kritik af
Biden og Trump, men det er kun Trump der forsvares
af nogle. Der er vist ingen der har noget godt at sige
om Biden, bortset fra en lille håndfuld ekstreme typer.
Ja, han var slem, og jeg troede ikke det kunne blive værre. Men alle danske medier holdt med Biden, og hadede Trump mens han lød fornugtig og endnu ikke havde svigtet nogle løfter. Hvorfor ? Hvad kunne deres sympatier rage en dansk befolkning, der egentlig blot skulle informeres?
Jeg kunne ikke slutte andet, end at medierne allierede sig med de globalister, Biden var kransefigur for.
Desværre er Trump det nu også, viser det sig for alvor med angrebet på Iran
MSM er en farce uanset præsidenten.
Mon ikke kritikken af Trumps forgængere lå retmæssigt hos folket.
Og så fik de/vi Donald Trump.
Jeg husker hvad der gik forud for Trump og frygter hvad der kommer bagefter. Ikke noget bedre, tænker jeg.
Muligvis noget værre.
USA leger race- og kønslege, med en dårligt uddannet befolkning, som hverken kender sin afstamning, eller sit køn.
Det skal så opvejes af bizarre krige og territoriale krav overfor allierede nationer.
Det stinker langt væk af zionistisk jøderi.
Why Zionism is Great! (Confronting a Christian Pastor)
https://www.youtube.com/watch?v=3PXFjSJMn9A
Overskrift: “Forstyr ikke din fjende mens han er ved at begå selvmord”
Når nu Vestens kapitalister, oligarker, krigsliderlige officerer og hjernelamme politikere er fuldt og fast besluttet på at fuldføre Napoleons og Hitlers suicidale projekt, skal de lige presse ind imellem deres 3 små lamme hjerneceller, at:
De russiske hære holdt indtog i Paris efter Napoleons idioti og indtog i Berlin efter Hitlers idioti.
Skal de russiske hære nu igen holde indtog – denne gang i Bruxelles ?
“Definitionen på sindssyge er at gøre det samme igen og igen og forvente forskellige resultater”
“Skal de russiske hære nu igen holde indtog – denne gang i Bruxelles ?” De behöver inte invadera oss, utan kan göra som Iran gjorde mot Gulfstaterna, dvs. besegra oss med missiler och hot. Iran kan slå ut el och vatten för UAE, Qatar, osv och de länderna slutar då att fungera. Ryssland kan genomföra ett effektivt stopp av all LNG import till EU och då slutar vi att fungera. Nästan all LNG kommer nu från USA och det finns inte många hamnar och anläggningar för att hantera denna import. Kanske 15 i hela EU. Det är INTE lätt att… Read more »
Utlandssvensk ved måske ikke at den russiske hær et par gange har stået lige udenfor Stockholms port i 1700 tallet, men vendte om af ukendte grunde.
De svenske konger glemte ikke Peter Den Stores ydmygelse af Sverige, da han erobrede Ukraine, Baltikum og Finland, som Sverige aldrig fik igen.
Der er stadigvæk chance for at den russiske hær drager ind i Stockholm, afhængig af Sverige lyst til hævnkrig.
“Utlandssvensk ved måske ikke at den russiske hær et par gange har stået lige udenfor Stockholms port i 1700 tallet,” Tja, vi hade flera krig med dem under lång tid. Men blandade utfall. Vi tog Moskva en gång på 1600-talet och det såg väl bra ut ett tag under Karl XII. Men sen gick det sämre…. “De svenske konger glemte ikke Peter Den Stores ydmygelse af Sverige” Han struntar nog helt i det. “Der er stadigvæk chance for at den russiske hær drager ind i Stockholm,” Det verkar inte troligt. Tallinn och Riga, kanske. För Stockholm och Köpenhamn är risken… Read more »
Det nærmeste en svensk hær har været Moskva, var i omegnen af Smolensk (400 km).
Udfaldet af alle de svenske krige mod Moskva, endte med nederlag for Sverige.
Specielt Gustav III, operakongen, var uduelig som militær, han tabte Finland til Zaren og blev som straf skudt i ryggen af en svensk officer, grev Anckarström, som blev pisket i tre dage, før han blev lemlæstet, halshugget og parteret.
Goodbye Swedish Empire.
“Det nærmeste en svensk hær har været Moskva, var i omegnen af Smolensk (400 km).”
Det är inte korrekt. Vi tog Moskva 1610.
“Specielt Gustav III, operakongen, var uduelig som militær,”
Visst, bara odugliga militärer i Sverige. Inte som i Danmark, med alla era berömda härförare som satte skräck i Europa och erövrade allt.
“Goodbye Swedish Empire.”
Well….a least we had an Empire.
“Under ”forvirringens tid” i Rusland efter år 1600 tog Sverige del i striden om den russiske tronfølge. I 1610 nåede svenske tropper helt til Moskva.”. Det er en svensk patriotisk myte, at Sverige ‘tog’ Moskva – de kæmpede mod polakker og litauere udenfor byen. Til gengæld sad den halve svenske hær med alle generalerne som krigsfanger i Moskva, efter det totale svenske nederlag ved Poltava i 1709. I Moskva måtte de svenske generaler tigge og bede om nåde og mad i 20 år, før de kom hjem til Fosterlandet på gåben. Den svenske hær blev betalt af Frankrigs Ludvig XIV,… Read more »
“Det er en svensk patriotisk myte, at Sverige ‘tog’ Moskva – de kæmpede mod polakker og litauere udenfor byen.” Du sitter bara och fantiserar!! Absolut bara okunningt trams!!! Svenska trupper gick in i staden Moskva i mars 1610 och de höll staden i cirka 2 månader. För övrigt kan du ju fantisera vidare själv om hur ruttet Sverige har varit under flera hundra år. Danmark har redan både USA och Ryssland som direkta fiender nu, så varför inte även bråka med Sverige? Du skulle passa väldigt bra i den danska TV serien 1864. En figur som lever i en total… Read more »
Svenske soldaterbander blev ‘supportere’ for den første russiske Romanov zarkandidat i 1610 under arvestrid, som skulle bruge nyttige idioter som kanonføde i Moskva. Han måtte nøjes med svenske landevejsrøvere i 2 måneder, før han slap af med dem. Det kan næppe kaldes en svensk erobring af Moskva. Det kan man læse, hvis man spørger AI. De stakkels svenskere måtte til gengæld døje med oprørske medlemmer af Oldenborg familien, de såkaldte Holstein-Gottorpere, som begik forræderi mod Danmark på svensk foranledning flere gange. En sindsyg Gottorper, Peter, blev gift med zaritsa Katerina den Store, som, fik idioten kvalt, lige før han ville… Read more »
“Det kan man læse, hvis man spørger AI.” Du har hittat en AI nu?? Väldigt bra för dig, så att du kan sluta att komma med rena påhitt och fantasier. Som t.ex att “Det nærmeste en svensk hær har været Moskva, var i omegnen af Smolensk (400 km).” “Holstein-Gottorpere, som begik forræderi mod Danmark på svensk foranledning flere gange.” Visst, svekfulla, odugliga svenskar. När vi inte jobbar för den franska kungen, så mutar och lurar vi folk att bli spioner och förrädare. Endast Danmark har fått sin flagga från Gud och har aldrig, aldrig, aldrig, försökt att använda något annat… Read more »
A.I. definition på ‘Stråmand’:
I stedet for at angribe modstanderens faktiske holdning, angriber man den lette “stråmand”, man selv har skabt.
“Endast Danmark har fått sin flagga från Gud och har aldrig, aldrig, aldrig, försökt att använda något annat än blanka vapen i öppen strid.”
Så sandt så sandt.
Men var det nu et blankvåben kongen benyttede, da hans værge hamrede så fast, at gotens hjelm og hjerne brast?
Mer helt öppen folkmordsretorik från Israel:
“We must put an end to the threat of Hezbollah’s explosive drones,” Finance Minister Bezalel Smotrich said in a Monday statement. “For every explosive drone, ten buildings in Beirut should fall.”
https://www.msn.com/en-nz/news/other/israel-must-strike-beirut-buildings-in-response-to-hezbollah-drones-idf-chief-tells-cabinet/ar-AA240iAa
Så om Hezbollah slår ut ett stridsfordon i Libanon, som Israel har invaderat, ska hundratals civila i Beirut bli mördade. Nu har Israel redan förlorat massor av tanks, fordon, soldater, etc i Libanon. Så Smotrich vill väl förstöra hela Beirut. Vilket är vad även Bibi har hotat med.
Folkmord efter folkmord. Efter Libanon blir det troligen Syrien.
HUR världen förmodligen alltid har “praktiserat makt”, överallt och i alla tider, är kanske någonting sorgligt?
Här beskrivs övergripande, tydligt, och sorgligt, (?), hur världens ekonomiska “projekt” har pågått mycket, mycket länge. Det är den snabbtalande, men ändå tydliga kinesiske professorn/läraren, som här kortfattat beskriver det ofrånkomliga historiska läget och också nuläget:
https://www.youtube.com/watch?v=_qBoFCv2ggE
Ps.
Är en kristendom en “farlig lära”?
Läs mer; https://educaremm.wordpress.com/
“Han er afpresset til at begå dette politiske selvmord.” Ja! Och nu tar han bort yttrandefriheten i USA. All kritik mot Israel blir olaglig och kan ge långa fängelsestraff. Här är lite om detta från Philip Giraldi: On May 19th Trump’s administration tightened the grip in favor of Israel when it released a legal document intended to make any criticism of Israel an actual federal crime with significant hard jail time attached. Acting Attorney General and former personal Trump lawyer Todd Blanche declared a new Sedition Act that was not issued by the increasingly irrelevant institution Congress as required by… Read more »
Jeg har ikke tid, til at se klippene nu, men:
– jeg tvivler, på at de tabstal kan være korrekte, for så mange kan ikke holde hemmeligheder. Men tiden vil vise.
– vi er i Danmark så forkælede, at vi dagligt glemmer taknemligheden over vores rene drikkevand en masse.
Wilkerson er kortere end en TV-Avis 🙂
Mer från Wilkerson.
Han säger att en soldat från IDF har berättat för honom att de fick direka order att mörda alla de såg i en tidigare operation i Gaza. Kvinnor, barn, alla.
https://www.youtube.com/watch?v=Hm6U_7Se2mg
“jeg tvivler, på at de tabstal kan være korrekte, for så mange kan ikke holde hemmeligheder. Men tiden vil vise.” Det är nog inga problem. Se t.ex på kriget i Ukraina. Där händer det då och då att de byter döda. De senaste åren är det alltid MÅNGA fler döda från Ukraina. Normala siffror är t.ex 20-50 döda från Ryssland som byts mot 1000 döda från Ukraina. Det här indikerar att det är i princip säkert att det dör MÅNGA fler från Ukraina i kriget. Likväl är nästan alla i Väst övertygade om att det är tvärtom, dvs. att det… Read more »
Vores ‘rene’ drikkevand er så fuldt af fedtemøj, sprøjtegift, fritgående økologiske grises gylle, syre fra syreregn, kemikalier fra flyenes røgstriber, og det politikerne hælder ud af ørerne; at vi alle langsomt mister hukommelsen.
Når vi er konverteret til savlende zombier eller islam, hvilket kommer ud på ét, har Løkke Lars’s dollarvenner i kapitalistklassen vundet slaget og sejret ad helvede til.
“Folkets (självmords-)Tempel”, och Jim Jones “företag” med ett framskapat “kollektivt självmord”, i en s.k. “godhetens namn”? Men han kanske, i all galenskap, i själva verket hade ett (viktigt) “budskap”? Om en s.k. kristendoms komplicerade, ologiska och “mordiska” lära (?), som han då ville förmedla genom det kollektiva “självmordsprojektet”?
Jag skrev på min blogg: Man kan ställa frågan OM en kristendoms tankesystem, (religion, lära)) är den FARLIGASTE LÄRA som någonsin har skapats?
Läs mer; https://educaremm.wordpress.com/
Trump var og er det man på engelsk kalder for et “boss-child”. Er andet eksempler på denne særegne skabelse er Andrew, formerly known as prince.
Der var faktisk Andrews far, den nu hedengangne Philip, som lancerede udtrykket efter at den lille Andrew havde haft fingrene oppe i fjamsen på en barnepige og nægtede at tage dem ud.
Diagnosen “malign narcissisme” blev efter sigende opfundet for at beskrive Adolf Hitler, og Trump og hans barndom havde i al fald det tilfælles, at de begge havde brutale, temmelig modbydelige fædre. Trumps storebror begik en slaghs selvmord, hvad alkoholisme i grunden er. Kun 42 år gammel. Trump overlevede men beskadiget for livstid
Der er lidt om hans barndom her
https://www.snaphanen.dk/2026/05/11/saadan-blev-donald-en-sadistisk-narcissist/