steen

steen

»Vi er i ukendt land«

1 og 2 er nedenfor. Der bliver blandt andet talt om Mogens Glistrup, så jeg genlæste hvad jeg skrev om ham, da han døde. Jeg synes ikke, jeg har anledning til at fortryde noget af det. Det sidste “Mugge” skulle…

De lyse nætter

Jeg holder sommerferie og farter lidt rundt i sommerlandet, men jeg kigger forbi ind imellem og lader mig lokke af særlige ting. Jeg kan se på DMI at der ikke kommer Det Nordiske Lys i år. På hver side af sommersolhverv…