Rapperen Makss Damage, der betegner sig selv som “kommunistisk musiker”, har udgivet en ny plade „Makssismuss 2010“
“Jeg smider giftgas ind i jødiske bosættelser” rapper sangeren i “Arabiske Penge”. Hans nye album er fuld af anti-jødisk-israelske passager. Men selv i tidligere offentliggjorte sange, som kan downloades via hans hjemmeside, tilskynder han åbent til had og vold mod “anti-kommunister, israelere og politifolk.” For de fleste af hans “fjender” – herunder både “politikere, anarkister, anti-tyskere, Stalin og Lenin- kritikere” – venter Gulag. For journalisten Henryk M. Broder og Helmut Kohl, som begge efter hans mening er “løgnagtige islamofober”, kræver han dødstraf i sangen „Lange noch kein Nazischwein“.
Stalin kult og Israel-had
Der er i alt 18 numre på det nye album, der mindes terrorgruppen Rote Armee Fraktion. En særlig rolle i musikken spiller anti-semitiske konspirationsteorier.Israel og USA er dæmoniseres af rapperen for at have iscenesat den 11. September 2001. Samtidigt med en forherligelse af Stalin og Lenin vil han udslette storkapitalisterne.Rapperens hjemmeside er ikke mere tilgængelig. Siden slutningen af marts, har han haft en ny hjemmeside. På den nye lover han endnu mere vold og antisemitisme. På et billede vises en abe, der holder Israels flag med teksten: “En anti-tysk son-of – bitch.” Han har haft mindst én live-optræden som en solo kunstner allerede: på en sommerlejr for „Sozialistischen Deutsche Arbeiterjugend“ (SDAJ) i Ostwestfalen-Lippe i Herzebrock-Clarholz . SDAJ tilhører koalitionspartnerene af respekterede fagforeninger, De Grønne, SPD og CDU. Antisemitischer “Kommunisten-Rap” aus Gütersloh, (Snaphanens oversættelse.) Tyskland har dem, der ikke nøjes med truslerne: Jugendliche schlagen Polizisten zusammen. (Germany: Beating up the Police.)
– I forgårs kunne man se Google offentliggjorte statistik over censuranmodninger fra regeringer: Germany No. 2 in Google ‘Censorship’ Rankings. Alt Makss Damages materiale er offentligt tilgængeligt.
Svenske medier har delegitimeret sig selv
Ved stadig at klasse skikkelige fhv. folkhemssossar som ekstremister, ved at skjule fakta og ved at forhindre fri debat er deres troværdighed hastigt på vej i grøften, så det er ganske svært at have ondt af dem idag, hvor de er kendeligt stressede. Den åbenhed på nettet, de skammer ud her som ultra-extrem-höger, er i det store hele indenfor rimelighedens grænse. Take it or leave it, hvorfor ikke bare miste kæmpeoplag med lidt anstand, i stedet for alt det hyleri ? Nogle af de “ekstremister”, der linker til denne leder, har rubrikkerne: Hej, jag är en ultrahögerextremistrasist, Kejsaren är naken, Gävle Dagblad i igelkottsposition. (igelkott=pindsvin)
Förr hade de högerextrema grupperna i samhället en väldigt smal plattform att bedriva lobbyverksamhet ifrån. Ultrahögern har tagit kommandot över tyckandet på internet och det är ett faktum som etablissemanget tycks ha svårt att hantera.Sverigedemokraterna är liksom många andra organisationer längst ut på högerkanten organiserade och duktiga på att få det att se ut som om de är många, vilket de inte nödvändigtvis måste vara.Förr fick de högerextrema inte något utrymme i media, nu tar de sig det istället tack vare internet och det är ett faktum som orsakar debatt. Ultrahögern och nätet.
Dagens Nyheter kalder dem slet og ret “røvhuller”. Det må jo inkludere undertegnede. Så er tonen slået an. Kun en tåbe frygter ikke en retirerende anstændighed.
Islamiseringen af Bryssel
(oversættelse fra det belgiske, fransksprogede ugemagazin Le Vif/L’Express, april 2010, ikke online. Foto fra Bryssel © Snaphanen.) Der er stofområder fra Europolis, Mette Fugl/DR aldrig ytrer et kvæk om:
In certain neighborhoods of Brussels, new cultural and religious codes are enforced. Religious demands enter uninvited into public life, work, school, hospitals. Islam, faith or collection of customs, is becoming more and more visible in Brussels.
Why speak of ‘Muslims’ when the ethnic patchwork of Brussels allows a thousand other labels? Because there’s much that claims this characteristic loud and clear. In 2009, a survey by the King Baudouin Foundation, pdf on the population issues of the Moroccan immigration found that 55% of Belgian-Moroccans defined themselves first as Moroccans (compared to just 7% as Belgians). 36% of them also put being Muslim first. In 2008, the same sort of survey on Belgian-Turks again showed that 40.6% of Belgian Turks define themselves as Turks, and 31% as Muslim Turks.








