En cyklende muslima er et sjældent syn i cykelbyen københavn, hvor alle der ikke er invalide, cykler hele året. Jeg tror det er fem år siden sidst. Jeg husker der var en imam, der i BT mente, cykelsadlen gav kvinder upassende følelser, endda orgasmer – hvilken krænkelse mod skabningens herre – og efter at have studeret diverse fatwaer mod cykling, – f.eks. A woman riding a bicycle or a horse in public (lad være, Allah ved bedst, og han forudså cyklen) – må man nok indse, at det ikke er halal at cykle. Oppe i Östersund var der sidste år en mand der voldtog fremmede cykelsadler, så der er nok noget grisebasse der. Der er nok mange svenske kvinder, der ville ønsker der var nogle flere cykelsadelvoldtægtsmænd i landet i stedet for dem, der faktisk er. Flere lækre lædersadler!
Sverigedemokraternes ‘muslimske voldtægtsmyte’
SD:s vice ordförande i Karlskrona skriver på Facebook att “våldtäkt är djupt rotat i islamsk kultur”. Inte alls rasistiskt, enligt Jimmie Åkessons stabschef Linus Bylund. – Det är ju fakta, säger han enligt Blekinge Läns Tidning. En myt, menar islamologen Jan Hjärpe. Michael Hess är ledamot i utbildningsnämnden och SD:s vice ordförande i Karlskrona. I juli skrev han, i en kommentar till en länk på Facebook, att “det är djupt inrotat i Islams kultur att våldta och misshandla sådana kvinnor som inte rättar sig efter Islams lära”. SD-toppen om våldtäktsmyt: ”Det är fakta”, SD-topp: Våldtäkt en muslimsk straffmetod.
En pikant diskussion at få op i Sverige, efter at det er ramt af en multikulturalistisk voldtægtsepedemi, der må formodes at være overvejende muslimsk. (Vi er henvist til en sandsynlighedsberegning, da sandheden bliver forholdt os.) Den er kort sagt ikke ønskelig set fra etablissementets side ligegyldigt hvem, der siger hvad. Ordet ‘voldtægt’ findes ikke i Koranen, men der er masser af vers der sanktionerer tvungen sex f.eks. med slaver eller krigsfanger , så det bliver et definitionsspørgsmål: Opfatter visse indvandrede muslimer de indfødte svenskere som krigsfanger eller slaver i erobret land, og hvis ja, hvordan i alverden kan de komme på den tanke?
Diskussionen vil ikke føre til noget, den er et led i pressens kampagne mod Sverigedemokraterne. Journalister, som er fuldstændigt uvidende om islam vil hjernevaske endnu mere uvidende Medelsvessonner, og den vil slet ikke kaste lys over gerningsmændene bag indvandringsårenes voldtægtseksplosion i Sverige. Tabloidpressen kan næppe undgå at forregne sig igen igen, hvis de tror de er i stand til at skade SD’s kommende valgresultater. De har selv skabt SD, og de bliver ved med at skabe det. Hvad pressen er oppe imod er ikke befolkningens fordomme, men dens erfaringer, derfor taber den nu hvert slag den slår i luften og står mere og mere afklædt tilbage. Det svenske journalistforbund er den rene nudistklub efterhånden. Rape in Islam. (Incest och våldtäkt ingår i hederskulturen.)
Er svenskerne et folk?
“Nej”, svarer Dagens Industri i en leder “Sverige er et system.” Det er både en meget materialistisk og snæver betragtning, men den er desværre ikke ganske usand. Et land tager farve af de folk, der styrer det i lange tider. Med 25 % af udenlandsk oprindelse med den nugældende, statistiske definition, og i rekordforandring, er Sverige blevet til det Lars Hedegaard meget rammende kaldte “et beboet område,” og mere ‘beboet’ vil det blive. Folk er vel folk, ligesom en kylling er en kylling og en gris er en gris, er tanken. Er systemet da så fint som DI skriver? Er “rättsstaten, demokratin och ekonomin” så overlegent, at det kan udgøre hele samfundskittet? Tanken indebærer, at det er staten der holder folk sammen og ikke omvendt, og det tror jeg ikke et sekund på. Så havde Syrien og Libanon været lige så vellykkede lande som Sverige.
I kölvattnet av den höga invandringen har det brutit ut en intressant debatt inom borgerligheten om rätten att invandra och rätten att reglera invandringen, och på vilka grunder invånare i ett land kan neka utlänningar tillträde.
Det började med ekonomen Tino Sanandaji som på sin blogg drog upp ett liberalt försvar för att fälla gränsbommen. Ett land med dess ekonomi, institutioner och historia bör betraktas som medborgarnas ägodel, menar Sanandaji, och såsom delägare har man rätt att skydda sin egendom och därmed rätt att neka eller bejaka att andra bosätter sig här.
Den tanketråden, som delades friskt, fick DN:s ledarkolumnist Lena Andersson att polemisera mot idén om att ett land är en ägodel. Rätten att bosätta sig var som helst är absolut, menar hon.* [..]


